Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Gladiatorn säljes i strypt utförande om du inte innehar licens Men tackar för ditt fruktlösa svar att du orkar??buckshot2000 skrev:Ja det finns det , fast vapenaffären där du köpte bössan kommer garanterat att leverera den ostrypt eftersom du köpte den mot licens.
Varför skulle de leverera dig en strypt bössa när du köpt ett licensbelagt vapen ?
Eller köpte du ett licensfritt vapen och hoppas kunna begå vapenbrott ?
Förstår inte riktigt vad din vapenaffär skall med en utförlig beskrivning att göra , de får vapnen levererade med rätt effekt från FX , de behöver som regel inte skruva i bössorna de säljer......
Ja konstapeln Du har fattat rättbuckshot2000 skrev:Eh ja jo det vet jag ? men du var ute efter någon sorts instruktion för att göra vapnet liocensbelagt , Och den instruktionen finns samt massor med ritningar och reservdelslistor och massor med material till dessa populära bössor.
Men du har altså licens men har råkat beställa en licensfri bössa av misstag ?
buckshot2000 skrev:Eh ja jo det vet jag ? men du var ute efter någon sorts instruktion för att göra vapnet liocensbelagt , Och den instruktionen finns samt massor med ritningar och reservdelslistor och massor med material till dessa populära bössor.
Men du har altså licens men har råkat beställa en licensfri bössa av misstag ?
Silwer skrev:Tveksam att han är rädd att det ska läcka ut hur man ostryper dessa vapen, trots allt är det inte så svårt.
Dock kan det vara så att han redan svarat på förtielva frågor om sånt här.![]()
muppen har förmodligen ingen licens, annars kunde han be handlaren fixa saken, men hur det nu än är med det är jag så less på hela systemet så jag ger fan i licenser och sånt.
muppen skrev:Jag undrar om det finns utförliga beskrivningar hur man gör Fx Gladiator till en ostrypt bössaJag har beställt en Gladiator med dämpad pipa och FX Airgun,,3-12X44 Belyst MilDot .Tacksam för svar
Hej ni som fyller på tråden jag citerar bukskott 20 finns samt massor med ritningar och reservdelslistor och massor med material till dessa populära bössor slut citat.buckshot2000 skrev:Jag tycker inte att laddreturen är bra eftersom "man endå är där och känner om det är som det skall" , den känns inte pålitlig.
Så jag tar bara bort hela skiten.
Ja zeke jag har skikat flera pm blivit fundersam att du inte svarar. Men du ville nog bara imponera ute på forumetzeke-cool skrev:muppen skrev:Jag undrar om det finns utförliga beskrivningar hur man gör Fx Gladiator till en ostrypt bössaJag har beställt en Gladiator med dämpad pipa och FX Airgun,,3-12X44 Belyst MilDot .Tacksam för svar
Skicka ett PM till mig med din mailadress så skickar jag en beskrivning
till dig med bilder och allt på hur du ska gå tillväga!
Nu är jag färdig somsagt det var inte raketforskning.Silwer skrev:Ja i princip har vi berättat hur man gör i tråden, men att tänka sig nåt utan att ha vapnet i näven är meningslöst.
Du kan ju inte ens referera til vad vi skrivit.
Återgå till Tuning - Service - Reparationer - Custom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster