Anonymous
Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Batistuta skrev:Trigger, hamster, cocking aid till vad jag tycker hyfsade priser.
För att följa länken så måste du registera dig.
Pellegrini skrev:Men den hamstern får väl inte användas inom FT.. Iaf vad jag förstått av reglerna.
Hamsterns
yta (och knäskyddets) måste vara
plana och får inte vara formade för att ge geväret stöd
i sidled.
thorgus skrev:Pellegrini skrev:Men den hamstern får väl inte användas inom FT.. Iaf vad jag förstått av reglerna.
Hamsterns
i sidled.
Det är så jag tolkar reglerna med.
Batistuta skrev:thorgus skrev:Pellegrini skrev:Men den hamstern får väl inte användas inom FT.. Iaf vad jag förstått av reglerna.
Hamsterns
i sidled.
I sidled kan väl inte denna hamster ge något stöd? Sedan är den ju plan i botten fast lite kuperad men det har jag sett många andra modeller är också. Och jag förstår inte varför de skulle sälja "olagliga" hamstrar när de vänder sig till FT skyttar? Men jag har inte kollat så noga så fel kan jag ha
thorgus skrev:Själv tände jag till lite på den här: För att följa länken så måste du registera dig.
thorgus skrev:Batistuta skrev:thorgus skrev:Pellegrini skrev:Men den hamstern får väl inte användas inom FT.. Iaf vad jag förstått av reglerna.
Hamsterns
i sidled.
I sidled kan väl inte denna hamster ge något stöd? Sedan är den ju plan i botten fast lite kuperad men det har jag sett många andra modeller är också. Och jag förstår inte varför de skulle sälja "olagliga" hamstrar när de vänder sig till FT skyttar? Men jag har inte kollat så noga så fel kan jag ha
Nä, du har nog rätt - när jag tittar efter lite så är den ju faktiskt "plan" undertill och ger inget stöd i sidled (om man inte monterar den på tvären då ). Däremot kan ju den svängda formen tänkas ge stöd i djupled vid placering på tex knäet, men det regleras ju inte i skrivelsen som refereras.
PALLE_H skrev:Ett jäkla pris för en hamster!!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst