Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Silwer skrev:(...)Dock tror jag inte det är grovsmide direkt(....)
EDgun skrev:God middag. När jag talade då svenska. Men det var länge sedan och jag har glömtJag har vänner i Sverige. Jag gillar verkligen svenskarna och Sverige. Och jag är mycket glad över att mitt gevär är nu i Sverige. Jag hoppas verkligen att de som avfyras från mitt gevär, vara lycklig, som alla andra människor runt om i världen.
Förresten, kunde jag inte registrera på forumet med min ryska e-post. Diskriminering!Kan jag be administratören att ändra min adress i din profil på ed@edgun.ru?
Edward
Silwer skrev:Hehhe nej, då blir du personlig rådgivare till Dudda här, åtminstonde ännu så länge.
Silwer skrev:Magasin är bar för fånar ju.
Jazz skrev:DU får sänka priset och sätta på ett magasin så kanske jag med köper ett.![]()
Hur går det med magasinen? Hörde att du var på gång med det.
Dudda skrev:Haha, magasin och semiauto hade passat som handsken på Matadoren. Enbart magasin tillför inte så mycket egentligen då laddhandtaget ändå sitter på ett sådant sätt att man likaväl kan kasta i en diabol när man ändå ska spänna upp den. Detta är min uppfattning iafSilwer, när ska du komma ut ur ditt tillhåll och joina en skjutdag? Har skrattat gott åt dina kommentarer många gånger men aldrig live!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster