Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
AirArms skrev:Sådana historier kan man inte få för mycket av...
Stort grattis till fyndet, och sälj aldrig detta samlarvapen!
kalleg skrev:Mitt gevär som har cal.5.5 borde vara tidigare än 1912.Kanske tillverkat mellan 1909-1912?
maztor skrev:2st till salu på auktion i kristianstad om någon är intresserad.
För att följa länken så måste du registera dig.
morgan2421 skrev:maztor skrev:2st till salu på auktion i kristianstad om någon är intresserad.
För att följa länken så måste du registera dig.
En liten varning för sikö jag har köpt 4 vapen där ifrån och alla har varit trasiga eller så har det fattats delar
dom skriver inget om defekter eller att det fattas saker undviker dessutom att ta bilder på den sidan som är skadad
om man köper nått för 300 kr så kostar det ungefär med alla deras klubb avgifter mm 700-800 kr hem dom tar orimligt höga priser för frakt
läs här För att följa länken så måste du registera dig.
maztor skrev:Det kostar faktiskt bara +20% +25kr. Så en sak för 300kr får man betala 385kr för.
Sedan är det kanske bäst att inte handla något där utan att åka dit själv och kolla och känna. eller iaf ha någon man litar på som gör det.
Mhunter skrev:Har just ärvt ett gammalt Excellentgevär, som inte har trähandtaget på pumpen utan ett smalare i metall/chrome. Samt väldigt tjock stålpipa hela vägen, ca 3 cm i diameter. Nån som vet vilken modell detta kan vara?
Mhunter skrev:Har just ärvt ett gammalt Excellentgevär, som inte har trähandtaget på pumpen utan ett smalare i metall/chrome. Samt väldigt tjock stålpipa hela vägen, ca 3 cm i diameter. Nån som vet vilken modell detta kan vara?
vettedax skrev:Då får väl jag bryta nostalgin...gjorde iordning en sådan åt en kompis för 10 år sedan...
fan va trött jag blev på bössan..ingen vidare precision å ett rent helveta att pumpa upp..handen var illröd innuti efter ett tag..å då är jag van att hålla i en hammare på dagarna...nä inget för mig...för jobbig.
Återgå till Allmänt / Övriga märken
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster