tankryttarn skrev:Pangade ett 50tal barracuda .25 i qb 79an ikväll, börjar att få finnes på skyttet igen efter ett ganska långt uppehåll, så snart kanske jag vågar lägga ut kort i dagens

Vågar? alltså har du kollat den tråden? det rä allt möjligt där och jag trro folk vill se tavlor från udda vapen, all har sett FWB300S tavlor nu eller sånt, de vet tat har man bra stöd så blir dde bra, amnnat är det med hembygen eller fjäfderpuffror kanske med underliga sikten på för ändamålet liksom, jag ska inet skriva at nåt är oönskat men mer av typen vanlig snubbe skjuter vanlig tavla med ett vapen man nästa naldrig ser en tavla skjuten av är inte fel.
Jag har enbart så långt iaf skjutit tavlor utan stöd och dåliga med normalmått här, men alltså lite är det väl för att försöka gå igenom de vapen jag har under samma förhållanden och då en del av dem är udda, så slänger jag upp en bild med inte för att nån blir impad utan att ja då ser nån iaf att här är det inte bara ett hål i tavlan från 100m som gäller, sen kan man gnälla lite på en gång med, beskriva hur vapnet kändes mm.
Jag menar inte att det är nåt fel på FWB300s tavlor men som sagt alla vet ta med en bra skytt och om den inet är defekt bör de skjuta bra, ingen vet vad som gäller med en hembygd QB i .25 egentligen.