Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Sir ville skrev:gubbe skrev:Intressant. Känner mig villig att betala mer för riktigt bra kulor. Undra om det betyder att storleken på kulorna också är identiska?
Jag är av samma åsikt - jämn storlek, på huvuden, är minst lika viktig som .001 gr noggranhet i vikt.
FX Maniac skrev:Sir ville skrev:gubbe skrev:Intressant. Känner mig villig att betala mer för riktigt bra kulor. Undra om det betyder att storleken på kulorna också är identiska?
Jag är av samma åsikt - jämn storlek, på huvuden, är minst lika viktig som .001 gr noggranhet i vikt.
Men va faen, allt snack om att storleken inte betyder något då?
Kapten Kamin skrev:Tomaz skrev:Då har jag en ask till mitt förfogande att prova i min bössa, men har inte möjlighet att se hur de funkar jämfört med min utprovade batch, förrän på tisdag...
Man vet ju aldrig hur bra ammon funkar med just min pipa, men får väl byta pipa i värsta fall...![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Platt eller mer spetsig i botten av kjolen...?
Tomaz skrev:Då har jag en ask till mitt förfogande att prova i min bössa, men har inte möjlighet att se hur de funkar jämfört med min utprovade batch, förrän på tisdag...
Man vet ju aldrig hur bra ammon funkar med just min pipa, men får väl byta pipa i värsta fall...![]()
Tomaz skrev:Kapten Kamin skrev:Tomaz skrev:Då har jag en ask till mitt förfogande att prova i min bössa, men har inte möjlighet att se hur de funkar jämfört med min utprovade batch, förrän på tisdag...
Ingen aning, asken ligger hos Fondprodukter och väntar på mig...
martinw skrev:Tomaz skrev:Kapten Kamin skrev:Tomaz skrev:Då har jag en ask till mitt förfogande att prova i min bössa, men har inte möjlighet att se hur de funkar jämfört med min utprovade batch, förrän på tisdag...
Ingen aning, asken ligger hos Fondprodukter och väntar på mig...
Mina postas från tyskland på måndag, då hinner ju du före...
martinw skrev:Har inte heller kunnat hitta info om det finns batcher av premium?
Tomaz skrev:Gött att du kör 16J igen..Walther brukar skjuta bra..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster