Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Martin skrev:Finns det inga vettiga bulor inom Sverige
Börjar vara slut med mina Eley Wasp 5.6. De du vettedax skriver om ovan verkar ju bra, men man får ju beställa ett större antal för att utjämna alla avgifter.
Airsporter MkII .22
Skickat från min SM-G991B via Tapatalk
vettedax skrev:Så är det ju...nu beställde jag fler grejer å tycker väl priset var ok..kulorna är ju billiga men tippar minst 30% upp på priset hit..Snygg bössa föresten..kul å se att fler gillar de här gamla klenoderna.min 22a är ju köpt på August vapen i GBG runt 1969 eller nått..tror 300kr då..under renovering eftersom den var i ett bedrövligt skick...
Martin skrev:vettedax skrev:Så är det ju...nu beställde jag fler grejer å tycker väl priset var ok..kulorna är ju billiga men tippar minst 30% upp på priset hit..Snygg bössa föresten..kul å se att fler gillar de här gamla klenoderna.min 22a är ju köpt på August vapen i GBG runt 1969 eller nått..tror 300kr då..under renovering eftersom den var i ett bedrövligt skick...
Min är enligt serienumret från perioden 1959-65 om jag förstod det rätt, serienumret börjar med GD...
Skickat från min SM-G991B via Tapatalk
vettedax skrev:Har faktiskt glömt av detta helt..men jag fick mina Marksman 5,6 i förra veckan.
idiotisk förpackning i papp, ganska rå yta på kulorna , men testade i en BSA Meteor 22a.
jämförde med Wasp på ca 15 meter å tycker dom var likvärdiga..gick lagom trögt i pipan å det blev ungefär samma träffbilder. kan inte göra mer nogrann test med BSA Airsporter på längre håll eftersom den är under renovering just nu så jag får återkomma senare med det..men billiga kulor om än så fula.
För att följa länken så måste du registera dig.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster