Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
PALLE_H skrev:Nej jag tycker inte blyet är så dyrt, jag handlade kulor för 2200 idag hos Tobbe.
Nitro skrev:PALLE_H skrev:Nej jag tycker inte blyet är så dyrt, jag handlade kulor för 2200 idag hos Tobbe.
Bra val att handla över disk hos Tobbe. Köp några stockar med favvo ammo när man väl är där
Air skrev:Misströsta inte bor i Stockholm inte mycket bättre fördet.
Brogubben skrev:Xxl har prisgaranti, jag köper Jsb Rs 4,5 och betalar endast 68:- burken
PALLE_H skrev:Brogubben skrev:Xxl har prisgaranti, jag köper Jsb Rs 4,5 och betalar endast 68:- burken
Intressant vilken affär har du gemfört med? nätet eller butik? I fall det var nätet räknade de med frakten?
Kapten Kamin skrev:"Observera att prisgarantin mot andra återförsäljare gäller webbshop mot webbshop, och fysisk butik mot fysisk butik. "
Colaburken skrev:Kapten Kamin skrev:"Observera att prisgarantin mot andra återförsäljare gäller webbshop mot webbshop, och fysisk butik mot fysisk butik. "
ja men hurricane finns i fysisk butik sen om det är 5 eller 50 mil till han har dom inte med och göra
Brogubben skrev:Colaburken skrev:Kapten Kamin skrev:"Observera att prisgarantin mot andra återförsäljare gäller webbshop mot webbshop, och fysisk butik mot fysisk butik. "
ja men hurricane finns i fysisk butik sen om det är 5 eller 50 mil till han har dom inte med och göra
Precis, gå in på xxl och hänvisa till en hemsida på nätet, det har jag gjort många gånger på xxl i Linköping och får då betala för Jsb Rs 68:-/burk istället för 115:-.
Inga problem.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster