Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Silwer skrev:Jag har försiktigt slipat på kolven som är fyrkantig förr så den gått lätt, men snart slår den sig igen, uppenbart är det ett tillverkningsfrel
Ulf skrev:CS 141 = breech block spring
LT 077 = breech block bolt
vilken är 4-kantig som Silwer fått slipa till ?
Silwer skrev:Ok jag glodde inte rätt ni har rätt det är LT 077, denna slår sig hela tiden, och måste passa exakt för tat luckan inte ska glappa.
Nånting är fel med härdningen då jag som sagt aldrig sett nån annan klaga på den.
Fädern är hel men orkar inte pressa ut "bolten", den gar som dne är nu tat få att flytasig några millimeter in och ut bara med laddvippan, den sitter ju fast i den på nåt vis.
Var länge sen jag rev den så jag mins inet exakt hur det såg ut, men inget har funkat så länge iaf, och man kan som sagt inte ta i rejält då tranferkanalen går genom luckan och är rätt onödigt lång, iofs är bössan bombsäker att ladda och så och man kan sätat i en diabol utan att spänna upp vapnet eller nåt.
Personligen kan jag inte tillverka en ny iaf, det måste nog till nån form av verkstadsmaskin som fräser en eller nåt, den är fyrkantig med vinklade ändar.
Jobbigt är det iaf.
Silwer skrev: längre kommer jag inte utan en tång för att få bort ett clips
Silwer skrev:Men lugn det här fixar sig.
Silwer skrev:Johnny hatar modellen osv.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst