Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Helikopter skrev:
Kan du inte sammafatta vilka riskerna är med att agera för tidigt?
Sjukdomen sprider sig inte länge i Kina som det rapporteras. Om det stämmer så hade den gått att stoppa den även här. I min tro som en skogsbrand, ju mer man sätter in tiddigt dess bättre.
chaosborn skrev:Hmmmm, till och med här pratas det corona nu, man kommer visst inte undan ens på sin semester.
ahayeah skrev:Åå du skulle köpt toaopapper istället..
Sako Finnbear skrev:Jaha! Mitt i allt elände så gav avloppet från toaletten upp! Rötter hade växt in och spräckt
röret så det kommit både sten, grus och rötter in där. Så på måndag kommer dom och relinar
avloppet så får hoppas det funkar.
Helikopter skrev:Sako Finnbear skrev:Jaha! Mitt i allt elände så gav avloppet från toaletten upp! Rötter hade växt in och spräckt
röret så det kommit både sten, grus och rötter in där. Så på måndag kommer dom och relinar
avloppet så får hoppas det funkar.
Det bör man relina med strumpa och det håller oftast bra över tid. Relining arbetens kvalite är mycket beroende på hantverket. Så bra om om det inte är nybörjare:)
Leopold skrev:Tror det är viktigt att förstå att länder inte är jämförbara. Sverige är inte som Sydkorea och vad som kan ha fungerat i Sydkorea är inte nödvändigtvis överförbart på Sverige.
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst