Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Kim.a skrev:Mitt senaste inköp från Hurricane för ett par veckor sedan:
AA s200 med tillhörande magasin och ett Hawke Eclipse 4-16x50
losdrivare skrev:Kim.a skrev:Mitt senaste inköp från Hurricane för ett par veckor sedan:
AA s200 med tillhörande magasin och ett Hawke Eclipse 4-16x50
Oj så fin...Ser att du satt magasin på den också. De verkar ha bra potential de där bössorna och jag gillar formatet och designen skarpt.
![]()
Har några frågor som jag funderat på:
Har den justerbar bakkappa?
Hur många jämna skott får du ut i 10J, lufttuben är väl bara på 122cc?
Tycker avtryckaren ser ut att sitta obekvämt långt bort från pistolgreppet, hur känns det?
Silwer skrev:Den med justerbar kolv är intressantare dock, fulare kanske men justerbart kindstöd och kappa och dit med ett knästöd är klart intressantare än magasin iaf.
Cz T200 då va?
Inte så svårt val då man ändå vill ha sånt.
Silwer skrev:Jo, och det var inte kritik mot ditt val, mer vad jag valt, antar stt T200 är dyrare med.
Silwer skrev:Har du blivig stollig på gamla dar?
Ser ju ut som skräp, 9.3 var väl vanligt på studsare och faktikst bra med då de inte rekylerar så där ballt som snorungar vill ha så pipjävelns räfflor åker ur.
Samlar du på gamla studsare nuförtiden?
Vet inte vad jag ska säga, lite tråkigt att höra men förhoppning om att du inser luftvapnens fördelar igen en dag, nu har du fina sånna än om du inte sålt dem.
Men som du skriver gissar jag att man lätt får en dylik sak mot att ta över licensen.
Vad är den i original då?
AATX200SR säger jag bara.
vixen skrev:Höger fram. Nedmonterat och ska plockas ihop i dag.
Silwer skrev:Ofta pressar man ju ur lagret fram, hela naven blir ganska dyrt, iofs lättare att byta då lagerna kan sitta som ¥£%&#@#
Sköntman inte mpste jobba med sånt längre iofs på sin egen bil är ju en sak, fast jag har ingen bil heller hehe
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster