Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Martin skrev:Senaste och senaste, det ramlar in prylar mest hela tiden...men denna kom nyligen. Kniv längst ned på bild.
Uppifrån och ned:
Fälllniven F1
Fällkniven A1
Cold Steel Trailmaster
För att följa länken så måste du registera dig.
mae skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Den svarta grejen i mitten.
Don Tomaso skrev:Var nere i Ronneby och köpte den här till ett bra pris.
vixen skrev:Har varit på shoppingrunda i Höör.![]()
vixen skrev:Har varit på shoppingrunda i Höör.![]()
Callmenobody skrev:Ett par vackra OA14 i en fin lilametallic färg. Blir slipning och målning inom en snar framtid.
Callmenobody skrev:Ett par vackra OA14 i en fin lilametallic färg. Blir slipning och målning inom en snar framtid.
Misspellings by tapatalk
börne skrev:Callmenobody skrev:Ett par vackra OA14 i en fin lilametallic färg. Blir slipning och målning inom en snar framtid.
Dom låter najs... är dom renoverade eller original. Går ju att få tag i både basar & diskanter nu igen om jag förstått rätt. En kompis är totalt Carlsson skadad & har en massa olika modeller. Vissa har han kantat om men vissa har han köpt nya basar & diskanter till. Han har 2 par OA2212som ska renoveras, ska bli intressant att höra dessa, ett par ska renoveras för att säljas & ett par behållas om jag fick rätt för mig. Dock kommer det ta tid då det inte är direkt billigt att fixa till dessa.
Du gör ju helt rätt i att ta bort den där äckliga färgen, jag hade nog fanerat dom i nåt snyggt träFast dom gör sig även bra i vitt om man bara lackar det snyggt, han har låtit en billackeringsfirma lacka ett par, sjukt fint blev det.
PLUTTE skrev:Callmenobody skrev:Ett par vackra OA14 i en fin lilametallic färg. Blir slipning och målning inom en snar framtid.
Misspellings by tapatalk
Är det pengar i dessa högtalare? Jag har nämligen 2st i nått slags brun aktig faner ståendes hos svärfar.
Callmenobody skrev:så har din polare några över så hade jag vart tacksam om han kanske tam tänka sig att släppa några
PLUTTE skrev:Är det pengar i dessa högtalare? Jag har nämligen 2st i nått slags brun aktig faner ståendes hos svärfar.
börne skrev:Callmenobody skrev:så har din polare några över så hade jag vart tacksam om han kanske tam tänka sig att släppa några
Vet han visade ett litet lager för nåt år sedan (kommer dock inte ihåg om det var basar eller diskanter) Men det var ju ett tag sedan & han har ju själv jagat ifatt dessa så tror han håller rätt hårt i dessa. Ska höra mig för då jag träffar honom.
Är det basarna man kan köpa nya men inte diskanterna? Fick för mig han köpt både bas & diskant nya men kan ju ha fel för mig... när han drar igång snacket så snurrar det rätt snabbt i mitt huvud med alla AO hitan & ditan, men låter bra gör det i alla fall.
Hör dig för här... där håller alla Carlsson "freaks" tillFör att följa länken så måste du registera dig.
Callmenobody skrev:De nya diskanterna kostar över 300kr st så det blir totalt runt 3000kr för 8st och det veti17 om de är värda.
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster