Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Silwer skrev:Ok, om jag ska ha en ska det var en av de äldre, men jag har aldrig hittat nån i särskilt bra skick.
Eller en Mercury.
Airsportern är ju elegant, men svåskjuten och tja kanske inget man skjuter så ofta med då den bygger på jaktmässiga gamla förhållanden och inte målskytte.
RB2 är dock snäppet bättre isf.
Själv har jag inga inköp alls nu, ekonomin är mycket dålig så man får väl vara glad att man har det man har mest och hoppas inget går sönder.
Tur man bara håller på med luftskytte och inte krut iaf.
vixen skrev:En Ambassadeur Revo Toro 51HS. Ett nytt spö, Savage AR Butch Light 6`9", 15~60gr. Och lite beten.![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:Hittade beg vinterhjul idag så det blev en tripp till Åstorp, drygt att köra t.o.r då det regnade hela tiden, men känner mig nöjd med affären![]()
Blev en liten diskussion ang alu vs plåtfälg under vintern på skjutbanan igår... men jag klarar f*n inte av plåtfälgar... Det är skitfult & man måste ju åka med stil även på vintern![]()
Bsa_Airsporter skrev:Klart de ska va alu även på vintern
Tomaz skrev:Jag var med ungarna till leksaksaffären idag och hittade denna i fyndlådan.
En 10m luftgevärsskytt i full mundering, antar jag det ska föreställa...klart jag var tvungen att köpa..![]()
Caliber skrev:Bachos ergomejslar är suveräna
Caliber skrev:Bachos ergomejslar är suveräna
Beangan skrev:Låter som antingen gamla eller billiga saker
Caliber skrev:Kulörta genomskinliga plasthandtag det låter som de gamla Bacho prylarna. De är riktigt gamla och borde ha gjort sitt nu.
Men de var av god kvalite de också...
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster