Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Martin skrev:Gäller att välja rätt fru, vagn menar jag...
Etienne skrev:Beangan skrev:Har han alltså skickat fel bössa till dig? :D
Jag är ute efter en pipa från en sådan där
Yepp!
Jag har dealat med säljaren tidigare, så det är väl egentligen inga bekymmer skulle jag tro. Såvida han inte skickat min ProTarget till någon annan snubbe som väntade sig en gammel 300s...
Är det bara pipan du vill ha så kanske det går att ordna. Systemhuset + shrouden (konstigt nog inte den främre delen) är extremt rostangripet. Ganska ytligt och "jämnt" förvisso, men riktigt morotsrött!
Martin skrev:1qaz1qaz skrev:För att följa länken så måste du registera dig. mitt nya köp. 8500kr begagnad i toppskick. Inget skämt. Frun bestämde så det vara bara att öppna börsen.ingen ny bössa den närmsta tiden.
Begagnad!?Vår kostar 8000:- ny, men köpte beg av kompisar för 1500:- så.....det har blivit två nya bössor!
![]()
Gäller att välja rätt fru, vagn menar jag...
Ola.c skrev:Etienne skrev:Beangan skrev:Har han alltså skickat fel bössa till dig? :D
Jag är ute efter en pipa från en sådan där
Yepp!
Jag har dealat med säljaren tidigare, så det är väl egentligen inga bekymmer skulle jag tro. Såvida han inte skickat min ProTarget till någon annan snubbe som väntade sig en gammel 300s...
Är det bara pipan du vill ha så kanske det går att ordna. Systemhuset + shrouden (konstigt nog inte den främre delen) är extremt rostangripet. Ganska ytligt och "jämnt" förvisso, men riktigt morotsrött!
Har det löst sig?
dano_swe skrev:Fick hem de här leksakerna igår: Umarex S&W 586 .177, Umarex Colt 1911 Dark Ops .177, S&W 327 TRR8 .177 BB
Johanna skrev:Beställde ett nytt rött vin som jag hämtade idag.
Det ska visst vara snällare mot skallen!
Dunken är jättesnygg med bild av döskallesmycken som jag har!
Återstår bara att det även smakar bra då.....
Ruby Zin är ett unikt framställt rött vin med en len smak av mörka bär, plommon och fat.
Ruby Zin är en blandning av Ruby Cabernet/Zinfandel och har ett lågt innehåll av histamin och garvämnen.
För att följa länken så måste du registera dig.
• Art. 76680.
• Ruby Zin 3000 ml. Alk. 13%.
• Ruby Cabernet/Zinfandel
• 239 kr.
Johanna skrev:Fyndade ett fat och 5 assietter för 20:- på loppis!
Virus skrev:Finns video på hur det går till på youtube vad du behöver göra och vad som ska bytas ut på hw97
börne skrev:Virus skrev:Finns video på hur det går till på youtube vad du behöver göra och vad som ska bytas ut på hw97
Skickade en länk via PM igår till Spadde då jag glömt att skicka filmlänken jag lovade, så nu ska han väl klara av det med både film & den utförliga instruktionen med bra bilder som T.Lundberg länkade till.
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster