Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
TraZe77 skrev:Nu har jag ju missat denna tråd så rabblar därför upp mina inköp under de 2 senaste veckorna som har gått.
För att följa länken så måste du registera dig.
Ett kikarsikte 6-24x50 grön/röd belysning
Ett Feinwerkbau 300 från 1970.
En packningssats till Feinwerkbau 300
Mer på väg in!
Kapten Kamin skrev:TraZe77:
Ser riktigt kul ut med ett projekt! Vill också ha!
Det är nackdelen med en sprak ny bössa...det är inte så mycket man törs ändra och göra om...
Vart fick du tag på denna skönhet?
TraZe77 skrev:Här har du en länk till säljaren, siktet levereras/kommer från Asien:
PALLE_H skrev:TraZe77 skrev:Här har du en länk till säljaren, siktet levereras/kommer från Asien:
Ahaa kinasikte då kunde du nog köpt det direkt från kina själv, via Aliexpress eller Dealextreme.
Johanna skrev:Hmmmmmmmmmmm..........
Läsglasögon!
Johanna skrev:Hmmmmmmmmmmm..........
Läsglasögon!
börne skrev: Sen att man pustar & stånkar så fort man rör sig får man ta
gubbe skrev:börne skrev: Sen att man pustar & stånkar så fort man rör sig får man ta
Det är nog inte åldern som är problemet.
tedmaster skrev:Ska bli roligt att testskjuta nya geväret till helgen paket från hurricane anlände idag första intrycket av hatsan 99 helt okaj för priset
börne skrev:Nä... sant. Fyller "bara" 42 i okt, men man borde börja röra på sig mer, har dåligt samvete nu, båda mina föräldrar 67 & 64 år gamla har börjat träna på friskis & svettis tre gånger i veckan, jag jobbar sen hem till soffan i veckorna. Har aldrig gillat träning vilket hade varit bra om man gjorde, men det är inte jag
Oden skrev:Ja i dessa tider när alla ska ha en Bullpup var ju även jag tvungen att skaffa en fjäderdriven sådanEn tvättäkta Kines QB89. Hittade en helt ny på Blocket för priset av vad 2 burkar ammo kostar. Att ingen sett den beror nog på att den låg som "Kpist" i annonstexten
![]()
Det är ju en sidospännare med en mycket udda laddning av kulan, man fäller ut en liten lucka längst bak på stocken.
Jag tycker iaf att det var en lite kul bössa.
dano_swe skrev:Min nya bil:
dano_swe skrev:Nej, det är en Lamborghini.
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster