Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
MrFancyPants skrev:En sån här liten sak kom idag.
För att följa länken så måste du registera dig.
gubbe skrev:
Fin.
börne skrev:Men så länge jag ska köra den i 10J så ska man väl orka pumpa... hoppas jag.
janned skrev:Jaha då man gratulera då...äntligen har du fått vad du suktat efter så länge!! Ska bli spännande o se detta imorron, för du tar väl med dig denna imorron?!![]()
Om man får vara lite nyfiken...va gick kalaset på?
börne skrev:Kom precis hem från Verum så ikväll blir det fredagsmys![]()
Nu var detta avklarat, nu ska jag börja lägga undan stålar till vapenskåp & dykartub... får ju motion tills den är köpt i alla fallMen så länge jag ska köra den i 10J så ska man väl orka pumpa... hoppas jag.
Nu var detta avklarat, nu ska jag börja lägga undan stålar till vapenskåp & dykartub... får ju motion tills den är köpt i alla fallMen så länge jag ska köra den i 10J så ska man väl orka pumpa... hoppas jag.
losdrivare skrev:
Skönt att den klarade transporten, hoppas du blir nöjd med den. Lämpligt sikte har du fått på också!
MrFancyPants skrev:losdrivare skrev:
Skönt att den klarade transporten, hoppas du blir nöjd med den. Lämpligt sikte har du fått på också!
Ja den kom fram som den skulle, och jag blev förvånad över hur snabbt det gick, hade förberett mig på en veckas väntan.![]()
Vet inte om siktet är det lämpligaste, fick hålla mig runt 15 meter idag p.g.a blåsten, då duger det bra men annars skulle nog vilja ha lite mer än 7 gångers förstoring. Men det duger tills jag får tag på att bättre, det har ju ändå hängt med i 10 år snart.
Christian2014 skrev:Vad är det? FWB 300?
losdrivare skrev:
Blev bra med laddningen och höjden i förhållande till kolvkammen iaf.Sen vill man ju alltid ha mer i förstoring!
losdrivare skrev:Christian2014 skrev:Vad är det? FWB 300?
Japp, 300S Universal till och med. Med Etienne-fjäder och nya packningar råkar jag veta...
Hagman skrev:Gratulerar
Batistuta skrev:Ska du ha den i sängen inatt. Jag hade nog haft det![]()
Grattis till ett gott köp, jag tar med mig cronon imorgon
Per ivar skrev:Gratis lykkelige kille
gubbe skrev:Ja orkar du inte det så har du bekymmer.![]()
börne skrev:gubbe skrev:Ja orkar du inte det så har du bekymmer.![]()
Ja.. då blir det en j**ligt dyr åra
sigge63 skrev:Nice shit![]()
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster