Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Kom precis hem från Verum så ikväll blir det fredagsmys![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Nu var detta avklarat, nu ska jag börja lägga undan stålar till vapenskåp & dykartub... får ju motion tills den är köpt i alla fallMen så länge jag ska köra den i 10J så ska man väl orka pumpa... hoppas jag.
johangfx skrev:börne skrev:Kom precis hem från Verum så ikväll blir det fredagsmys![]()
Nu var detta avklarat, nu ska jag börja lägga undan stålar till vapenskåp & dykartub... får ju motion tills den är köpt i alla fallMen så länge jag ska köra den i 10J så ska man väl orka pumpa... hoppas jag.
Snyggsynd jag inte kan kolla på skönheten i morgon. Nu är det kört för dig:) nu blir du en mm jägare hi hi
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
börne skrev:Idag kom det ett litet paket från England... det är alltid roliga saker som kommer därifrån![]()
En hamster från Rowan Engineering till MPR'en.
Väntar på ett paket från Sverige som jag tycker borde va framme, men det har såklart inte kommit, konstigt det ska gå snabbare från utlandet
janned skrev:Är det vapenväskan du väntar på nu då..? Jisses va du handlar karl![]()
Vad är det för storlek på hamstern, längd, bredd, tjocklek...?
Kapten Kamin skrev:Kom gärna med en liten recension av hamstern sen....
Kvalitetskänsla, prisvärdhet etc..
janned skrev:Jisses va du handlar karl![]()
PLUTTE skrev:Det sitter en grön pipackning så jag undrar om den kan vara gammal?
Silwer skrev:Var det inte de där som typ färgade av sig på bössan med nån smörja?
det tyckte jag var skitbra! Får med all ammo, tavlor och verktyg meddano_swe skrev:En annan nackdel med den väskan är att man får plats med ett par skidor i den (för lång).
Bsa_Airsporter skrev:det tyckte jag var skitbra! Får med all ammo, tavlor och verktyg meddano_swe skrev:En annan nackdel med den väskan är att man får plats med ett par skidor i den (för lång).
Skickat från min C6603 via Tapatalk
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster