Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
janned skrev:Ja ha la en sån.. å ja träffar dä jag ska...!!
Etienne skrev:Ja, men du kan ju inte loda siktet om det inte sitter perfekt centrerat över vapnet? Annars får du ju förskjutningar i sidled över olika avstånd.
börne skrev:Nu har jag bössa & fäste av bra kvalisort & har inte märkt av att nåt konstigt att det skulle sitta snett eller att träffarna tar vid sidan av vid olika avstånd som du beskrev i din tråd så det ska nog fungera. Sen köptes den mer för att jag gillar att ha såna prylar, som jag skrev är det inte så mycket för att jag har problem med att hålla bössan rakt.
Så det kommer nog bli bra... men visst helt ok att ifrågasätta
Etienne skrev:Så lite försiktig ska man nog allt vara med just vattenpass.
Etienne skrev:Jo, det tycker jag också
T.Lundberg skrev:Uj det skall bli burkplinking ser jag....
janned skrev:Trevligt, trevligt att du börjar tänka i FT-banor också !! Recension önskas naturligtvis på denna bössa!!
Lite kul ....eller inte, att dom skriver - Utgångshastighet på 219 m/s, med tanke på våra gränser i sverige!!
janned skrev:Trevligt, trevligt att du börjar tänka i FT-banor också !! Recension önskas naturligtvis på denna bössa!!
Lite kul ....eller inte, att dom skriver - Utgångshastighet på 219 m/s, med tanke på våra gränser i sverige!!
gottamannen skrev:janned skrev:Trevligt, trevligt att du börjar tänka i FT-banor också !! Recension önskas naturligtvis på denna bössa!!
Reagera på det också, o att det står 7.5j, vore ju bra om man visste vad man sålde för nåt, är ju vapen liksom
Etienne skrev:Jäklar, det var faktiskt ett riktigt fint exemplar. Den ådringen i träet var verkligen nice!
Tomaz skrev:Idag har jag skjutit in nya bössan mellan 8-50m. Ville ha en fjäderbössa så att jag även kan vara med i fjäderklassen i Scandinavian open i field target...
Det är alltså en maccarikitad fwb 300s junior i 10j med mtc viper 8-32, med custom hamster och kolvkamsförhöjning med både vit och svart eltejp....Fin va..!
Ligger perfekt i handen och skjuter jättefint gör den, och det är ju det enda som har någon betydelse. .![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Batistuta skrev:Sorry Tomaz men jag kan inte låta bli att citera dig för ett tag sedan. "Aldrig mer en fjäderbössa"
Tomaz skrev:Batistuta skrev:Sorry Tomaz men jag kan inte låta bli att citera dig för ett tag sedan. "Aldrig mer en fjäderbössa"
Haha ja jag gör det för sveriges skull, ska försöka spöa norrmän i scandinavian open den 28:e september, sen säljer jag bössan...![]()
På scandi open så skjuter alla pcp på förmiddagen och sen fjäder på eftermiddagen, 40 + 40 skott...
Ska bli spännande att se hur en 10J bössa kan hänga med 16J bössor...Blir genrep i Onsala nästa helg, ska försöka jaga thorgus poäng, men vet att det kommer att bli svårt haha..![]()
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster