Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
bjosse skrev:En jägare är ute för att jaga björn. Han får syn på en nere i en dal! Han siktar, och trycker av! Det dammar till nere i dalen! När röken skingrat sig är björnen borta! Plötsligt knackar det på jägarens axel. Det var björnen! Så säger björnen:"Jag är inte överens med mig själv om jag skall slå ihjäl dig på plats, eller om jag skall sätta på dig"! Jägaren tänkte:" Jag är ju inte så gammal och jag har mycket kvar att uträtta i levande livet". Så det fick ju bli alternativ två.
Efteråt blev det sjukhus vistelse och samtalsterapi i två veckor. Väl ute igen så var jägaren skitförbannad! Han tog med sig ett granatgevär ut i skogen för att fälla den där jävla björnen! Samma sak upprepade sig. Skott, rökmoln, axelknackning, påsättning och ny sjukhusvistelse!
Den tredje gången så drog jägare ut en stor kanon med sig ut i skogen i jakten på björnen! Den här gången segerviss! Skott, rökmoln, axelknackning... Men den här gången så lade björnen sitt huvud lite på sned, och frågade jägaren: "Du är inte här för jakten va"?
TheFoes skrev:bjosse skrev:En jägare är ute för att jaga björn. Han får syn på en nere i en dal! Han siktar, och trycker av! Det dammar till nere i dalen! När röken skingrat sig är björnen borta! Plötsligt knackar det på jägarens axel. Det var björnen! Så säger björnen:"Jag är inte överens med mig själv om jag skall slå ihjäl dig på plats, eller om jag skall sätta på dig"! Jägaren tänkte:" Jag är ju inte så gammal och jag har mycket kvar att uträtta i levande livet". Så det fick ju bli alternativ två.
Efteråt blev det sjukhus vistelse och samtalsterapi i två veckor. Väl ute igen så var jägaren skitförbannad! Han tog med sig ett granatgevär ut i skogen för att fälla den där jävla björnen! Samma sak upprepade sig. Skott, rökmoln, axelknackning, påsättning och ny sjukhusvistelse!
Den tredje gången så drog jägare ut en stor kanon med sig ut i skogen i jakten på björnen! Den här gången segerviss! Skott, rökmoln, axelknackning... Men den här gången så lade björnen sitt huvud lite på sned, och frågade jägaren: "Du är inte här för jakten va"?
Ahahahhahahhahha denna var bra!
GunnarT skrev:Läste på ett annat forum ..
har ni hört den om kärringen som hoppade på en spårvagn i Göteborg?,hon skulle sagt o va varmt ja känner mig fet i hettan,men vände på det,gissa vad det blev??
bjosse skrev:Äntligen fredag![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
waelo skrev:
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster