Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Springer skrev:Jag har länge suktat efter en riktigt fin TX200HC så när frågan kom från Kapten Kamin om jag ville överta vårdnaden om hans makalöst fina bössa mot skälig ersättning så funderade jag minst...1 sekund
Väntar på att den ska landa hos mig nu.
För att följa länken så måste du registera dig.
dano_swe skrev:Springer skrev:Jag har länge suktat efter en riktigt fin TX200HC så när frågan kom från Kapten Kamin om jag ville överta vårdnaden om hans makalöst fina bössa mot skälig ersättning så funderade jag minst...1 sekund
Väntar på att den ska landa hos mig nu.
![]()
Han behöver väl deg till sitt nya Sightron.
Leopold skrev:dreg skrev:Jävlar vilken snygg laminatstock!
mvh
Minelli är bra på sånt där... ännu snyggare i verkligheten kan jag försäkra
Johanna skrev:Fyndade en skinnkappa...
dano_swe skrev:Ursäkta min oseriösa ton, men här kommer ett tips för alla vinylfantaster - en rengöringsvätska inklusive duk för runt hundringen!
Kapten Kamin skrev:Nya vinterdojjor. .
Kapten Kamin skrev:Bilpjucks
börne skrev:Kapten Kamin skrev:Bilpjucks
Är själv ingen Bugatti fan, då va pjucksen snyggare än bilen, den ser bara skum ut
Silwer skrev:Den ya ser ju dock ut som den gör för att vara världens snabbaste serietillverkade bil, proppad med ny teknik bygdes de och såldes med förlust av VAG som äger märket idag.
Pengarna togs igen genom att senare använda utprovad teknik i de vanliga bilarna, typ dubbelkopplingar mm som väl varenda sån vw holk har idag.
Kapten Kamin skrev:Vi får väl se om inte One:1 petar ner Veyron snart
börne skrev:Kapten Kamin skrev:Vi får väl se om inte One:1 petar ner Veyron snart
HA... tvålkoppen har inte en chans mot Ängelholms stolthet. Det räcker ju med en sketen Agera R för att dra den, i alla fall i acc från 250km/h. Men hellre det än att kunna köra i över 400 på en testbana som VW äger där dom inte låter Koenigsegg testa.
Finns inte en chans att man hade valt tvålkoppen mot en Koenigsegg
Silwer skrev:Jo hmm jo nya Königseggen kör om den i acc men sen kommer den ångande ändå till slut och om igen.
Men hehe tyvärr är inte ens en miljödiesel mitt inköp.
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst