Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
per1 skrev:Jeg kjøpte i sin tid en 127 av Leif på det andre forumet, og der fulgte det med et Pro Mag Kit som viste seg å være fint. Men JM har jo også Pro Mag Kit Soft så med flere sportere har du jo en mulighet til å prøve begge. Den gangen hadde han også avtrekkere i rustfritt stål som jeg kjøpte og det var en helt ny verden ift plastavtrekkeren den kom med. Ser han har alu avtrekker nå, kanskje spandere en slik på det nye geværet. Kjøpte også en DIY 3*** valnøtt stock og det ble et svært bra resultat
. Men det blir kanskje å dra det litt for langt.
Henno3 skrev:Var och träffade en samlare som hade en jäkla massa trevliga bössor och pistoler. Många av dessa orörda i originallådor. Vi rörde runt i vapenskåp, lådor och garderober under ett par timmar. Det fanns mycket som lockade men jag lyckades hejda mig, så jag kom hem med bara ett nytillskott!
För att följa länken så måste du registera dig.
...Ett Feinwerkbau Sport mod 127D. I det närmaste oskjuten, i mint condition!
Blir till att beställa en pistongpackning hos ARH innan den provskjuts.
tyskie skrev:Fin! Var det lång leveranstid på impacten eller finns dom i lager hos hurricane? mvh
PLUTTE skrev:per1 skrev:Jeg kjøpte i sin tid en 127 av Leif på det andre forumet, og der fulgte det med et Pro Mag Kit som viste seg å være fint. Men JM har jo også Pro Mag Kit Soft så med flere sportere har du jo en mulighet til å prøve begge. Den gangen hadde han også avtrekkere i rustfritt stål som jeg kjøpte og det var en helt ny verden ift plastavtrekkeren den kom med. Ser han har alu avtrekker nå, kanskje spandere en slik på det nye geværet. Kjøpte også en DIY 3*** valnøtt stock og det ble et svært bra resultat
. Men det blir kanskje å dra det litt for langt.
Bild önskas![]()
Silwer skrev:äh, vara vuxen är ändå överskattat, lek du.
per1 skrev:Porrbilder
Henno3 skrev:Herrejäklar vilken stock på den!!! Härligt djup i valnöten, den måste dragit åt sig rejält med volym! Tur inte ARH säljer dessa längre för då hade det blivit dyrt. Beställt några tuningkit som enligt Jim skall ligga på 200m/s. Kör dock bara byte av pistongpackning på 127:an då den är i det närmaste oskjuten sedan tidigare. Bara att gratulera till en fantastisk vacker och duglig bössa!
Tomaz skrev:Det är något beroendeframkallande med ficklampor, knivar och luftvapen...
Idag blev det ännu en lampa...
Olight SR Mini Intimidator II, 3200 Lumen
...
Leopold skrev:Tomaz skrev:Det är något beroendeframkallande med ficklampor, knivar och luftvapen...
...
Jag är jag helt enig... tycker aldrig att man kan ha för många och vad gäller ficklampor så har det varit rätt dramatisk utveckling i prestanda senaste åren.
Beställde just ett par "5000Lumen 3Modes CREE XM-L T6 LED 18650 Battery Waterproof Flashlight Focus Lamp"... 4.66 dollar för två inkl frakt från Kina eller vad det är. "5000 lumen" jojjomen det tror jag man kan drömma om men det blir nog bra ändå.
Ett litet aber: inga batterier eller laddare ingick så nu är frågan om någon har bra idéer om billiga kvalitetsbatterier & laddare för dessa 18650-celler. Finns en hel del blindskär man kan gå på i den djungeln och det skulle inte förvåna mig om mycket av dessa hoverboard-explosioner kan skyllas på kassa val av batterier/laddare...
Tomaz skrev:Det är något beroendeframkallande med ficklampor, knivar och luftvapen...
Ingen som kastar ljuset superlångt men som lyser upp brett runt omkring och har lång batteritid..
Dessutom ingår 3st 3400 mAh och usb laddning inbyggd i lampan, så batterierna kan laddas med mobiltelefonladdaren utan att man behöver plocka ur batterierna ur lampan..
1499kr på xxl...ganska ok pris med tanke på att dessa batterier annars kostar 200kr/st
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster