Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Nitro skrev:Jag har väl köpt ett 30-tal 18650 batterier. Samt en laddare för 4 med display lite dyrare.
För att följa länken så måste du registera dig.
Är inte helt nöjd med alla batterier jag köpt. För lite amp helt enkelt. De bästa batterierna jag fått tag i skulle vara Samsung original och det är stämplat samsung på dem. De är rosa. Först blev jag besviken då de är plana i båda ändar, men funkade ändå bra i mina cree ficklampor där man bara har ett batteri. De håller strömmen ungefär dubbelt så länge som alla mina andra gör.
Nitro skrev:Jag har väl köpt ett 30-tal 18650 batterier. Samt en laddare för 4 med display lite dyrare.
Är inte helt nöjd med alla batterier jag köpt. För lite amp helt enkelt. De bästa batterierna jag fått tag i skulle vara Samsung original och det är stämplat samsung på dem. De är rosa. Först blev jag besviken då de är plana i båda ändar, men funkade ändå bra i mina cree ficklampor där man bara har ett batteri. De håller strömmen ungefär dubbelt så länge som alla mina andra gör.
dano_swe skrev:Hade en sådan, höll en vecka ungefär.![]()
dano_swe skrev:Hade en sådan, höll en vecka ungefär.![]()
MarshalDan skrev:Köpte en massa skit på aliexpress...
Leopold skrev:dano_swe skrev:Hade en sådan, höll en vecka ungefär.![]()
Tråkigt. Hoppas min håller bättre.
En liten vy på displayen som visar strömuttag när man använder den som powerbank, här kör jag på 2A-uttaget men grunkan (mobilen som tar bilden i detta fall) drar inte så mycket som den skulle kunna i detta läge, ca 70% laddnivå på batteriet i mobilen. Sett att strömuttaget går ner efter hand som batteriet börjar närma sig full laddning.
Några bra grejer med denna powerbank är att man kan använda den med 1 - 4 celler, har dock bara använt den med 4 celler hittills. Verkar väldigt stark som portabel mobilladdare betraktat.
Så länge den fungerar det får vi se.
bjerka skrev:Så älskarinnan ska stå bedvid sängen
Lastlogon skrev:bjerka skrev:Så älskarinnan ska stå bedvid sängen
Du har rätt, det är inte ok. Hon ska få sova mittemellan
börne skrev:Lastlogon skrev:bjerka skrev:Så älskarinnan ska stå bedvid sängen
Du har rätt, det är inte ok. Hon ska få sova mittemellan
Lås in den ena älskarinnan medan den andra får ligga bredvid, vilken avgör du ju själv
börne skrev:Förhoppningsvis ska man få lite mer motion framöver så man kan skryta lite i mat & motions tråden
Kapten Kamin skrev:Cykeln på bilden hade inga pedaler, det hoppas jag du fick med!
börne skrev:Faktum är att det är rätt många lite dyrare cyklar som levereras utan pedaler då man köper antingen SPD eller andra bättre plattisar.
Ska börja med plattisar, men går antagligen över till SPD senare... blir dessa till en början.
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster