Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
T.Lundberg skrev:Hade för att Popcorn Sutton dog 2009.....
Patrik skrev:T.Lundberg skrev:Hade för att Popcorn Sutton dog 2009.....
Ja det är ju bara att googla om det är så viktigt.
Henno3 skrev:Linor saknas. Någon som har tips på vart man fixar detta billigt (eller prisvärt!)?
Martin skrev:En moppe
För att följa länken så måste du registera dig.
Nitro skrev:utan snarare att det här ser coolt och spännande ut![]()
janned skrev:En Rowan hamster (kunde inte hålla mig längre nu)...och ett större grepp stl. L
![]()
Nitro skrev:Äntligen fick jag tag i en väska till FT bössan som jag ska ha på tävlingar.
FT riggen är ganska stor och ska lätt kunna packas ner i väskan när man skjutet klart på sin station. Men när bössan blir väldigt lång med sin krok bak och bygger rejält på höjden tack vare stort sikte med razer och en stor hamster undertill, så är det inte så lätt att hitta lämplig väska utan att behöva justera ihop hamstern efter varje station.
Var nere på "Elmelids musikaffär för två veckor sedan och provade ut, men ingen av deras keybordväskor räckte till. Så de beställde hem en större och den hämtade jag idag.
Den passade perfekt![]()
Rejäl väska med extrafack på utsida samt axelrem. Kostade en del men värd varenda krona 1270:-
För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:janned skrev:En Rowan hamster (kunde inte hålla mig längre nu)...och ett större grepp stl. L
![]()
Såna stora inköp kan du ju inte hålla för dig själv![]()
Beangan skrev:Kunde dom åtminstone inte använt lite finare sandpapper innan stocken gick till ytbehandling?
Beangan skrev:Kunde dom åtminstone inte använt lite finare sandpapper innan stocken gick till ytbehandling?
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster