Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
bjerka skrev:http://www.tradera.com/item/290709615
Archon skrev:Mitt senaste inköp är en Olight S1 Baton från Valostore. Väldigt kompakt, som synes, och får lätt plats i byx eller jackfickan. Den är väldigt ljusstark i förhållande till sin ringa storlek. En lysande produkt, helt enkelt.
För att följa länken så måste du registera dig.
MarshalDan skrev:Köpte ljuddämparattrapp (pipförlängning) till min Baikal MP-654. På bilden följer pipa med men den beställde jag inte, passar inte på min Gen 4a. Min mentor gav mig sin gamla sovjetiska uniform så nu jävlar ska det lajvas KGB Major framför riksdagen :D
Archon skrev:Ja, nu har jag hämtat ut mina paket från mitt lokala postombud. Det blev en Daisy Powerline 880, ett par kameraglasögon som filmar det som man tittar på, samt en trevlig liten Halloween-mask.
moffel skrev:MarshalDan skrev:Köpte ljuddämparattrapp (pipförlängning) till min Baikal MP-654. På bilden följer pipa med men den beställde jag inte, passar inte på min Gen 4a. Min mentor gav mig sin gamla sovjetiska uniform så nu jävlar ska det lajvas KGB Major framför riksdagen :D
Hej får man fråga var du köpte den där attrappen? jag har letat efter nåt dylikt till min Baikal mp-654
MarshalDan skrev:moffel skrev:MarshalDan skrev:Köpte ljuddämparattrapp (pipförlängning) till min Baikal MP-654. På bilden följer pipa med men den beställde jag inte, passar inte på min Gen 4a. Min mentor gav mig sin gamla sovjetiska uniform så nu jävlar ska det lajvas KGB Major framför riksdagen :D
Hej får man fråga var du köpte den där attrappen? jag har letat efter nåt dylikt till min Baikal mp-654
Kapten Kamin skrev:...en svart byssa med röd text...
gubbe skrev:Kapten Kamin skrev:...en svart byssa med röd text...
Du var väl noga bara med att se till att den förra ägaren köpt något nytt.![]()
Vore väldigt tråkigt om han slutat.
Kapten Kamin skrev:...en svart byssa med röd text...
gubbe skrev:Kapten Kamin skrev:...en svart byssa med röd text...
janned skrev:Kapten Kamin skrev:...en svart byssa med röd text...
Du menar väl inte denna....![]()
börne skrev:janned skrev:Kapten Kamin skrev:...en svart byssa med röd text...
Blir det den jag tror nu då?
janned skrev:Kapten Kamin skrev:...en svart byssa med röd text...
janned skrev:gubbe skrev:Kapten Kamin skrev:...en svart byssa med röd text...
Nähä du...mig blir ni inte av med så lätt....detta är alldeles för roligt för att sluta med
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst