Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
jerico skrev:Det tror jag mer beror på att de inte är lika benägna att åka skidor i alpen... Färre initial fall
Helikopter skrev:jerico skrev:Det tror jag mer beror på att de inte är lika benägna att åka skidor i alpen... Färre initial fall
Det kan säkert spela in och det var ju en del i smittbegränsningen där Sverige kunde och borde ha aggerat annorlunda.
Det var redan då en disskusion om det var säkert med hemvändande från Italien vilket FHM ansåg att det var.
Leopold skrev:Jag har fortsatt tro på att gemene man/kvinna i vårt land klarar av att bete sig enligt vad som rekommenderas.
Leopold skrev:Tror inte vi behöver tårgas, batonger, oxpiskor, elstötsvapen.
Leopold skrev:Är ärligt talat imponerad av hur mina medmänniskor beter sig vad gäller att hålla avstånd osv. Har inte sett en enda person som hostat och haft sig på många veckor, folk verkar fatta att man håller sig hemma i isolering i sådana fall.
Batistuta skrev:Körde två mil på E22 igår och mötte 23 personbilar. Några fler lastbilar. Men det kändes öde
jerico skrev:Hälsa henne från mig att jag har en ny hjälte :D
Silwer skrev:Jag hoppas verkligen allt i form av skidsemester i påsk stoppas.
börne skrev:men dom stack ner till sommarhuset då det ju är mindre spridning här nere & skönare att va här just nu då det inte va kul där hemma (Sthlm) nu...
Bra gjort! Lite knepigt att vissa på riktigt verkar tro att alla rekommendationer bara gäller andra?börne skrev:Snackade med morsan igår, hon hade i sin tur snackat med syrran som sköter matleveranserna till henne. Syrran bor i Åhus & där finns det en hel del feta sommarhus, hon hade hört när hon var & handlade när två par snackade med varandra på ICA.
Ena paret berättade för andra paret att dom sattes i frivillig hemkarantän efter en resa i Italien men dom stack ner till sommarhuset då det ju är mindre spridning här nere & skönare att va här just nu då det inte va kul där hemma (Sthlm) nu...
Syrran är fan rakare än jag, hon säger ifrån snabbare än jag vet inte vad![]()
Paret fick sig en avhyvling om att dom betett sig precis så som vi inte ska göra i dagsläget. Givetvis från behörigt avstånd.
Jag är stolt över dig syrran
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst