Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Kaxe skrev:En globformad karaff att ha Whiskey i![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
nallepuff skrev:Första leveransen, tog 4 dar från Portugal... HW30 Stainless, Hawk Airmax 4-12 50 AO
Hsmerkel skrev:nallepuff skrev:Första leveransen, tog 4 dar från Portugal... HW30 Stainless, Hawk Airmax 4-12 50 AO
Vad snygg! Var hittar man denna!?
börne skrev:Då han skrev Portugal gissar jag här... För att följa länken så måste du registera dig.
Silwer skrev:En fråga är det en beläggning på dem som är rostfri, de kan ju för tusan inte göra mekaniken i rostfritt stål.?
börne skrev:Trevligt sikte... Har dock inte FFP då jag inte gillar det då jag ändå alltid kör med max förstoring, men antar att det är lika trevligt vad gäller allt annat som SFP varianten![]()
Väldigt mycket kikare för pengen oavsett SFP/FFP
börne skrev:Den skriker efter olja
chaosborn skrev:Passade på att köpa en sådan också efter att ha läst om den på forumet.
börne skrev:Använder ni Apple Tv HD eller 4K & har den äldre fjärren till vänster på bild... Byt till den nyare Siri Remote.
Vilket lyft, den äldre är riktigt kass, man vänjer sig men den blir aldrig riktigt bra att använda. På den nya hittar man rätt direkt.
Jag kom på detta i somras. Köpte en elscooter till grabbarna att ha i husbilen. Efter att ha provat har vi nu en var!Pryltokig skrev:Trots att de flesta i min ålder är starkt negativa till el-skotrar (bättre med vanlig cykel/gå och ligger slängda överallt..)
tar jag risken att ladda upp bild här. Sjukt trevligt sak. Att kunna glida runt ljudlöst, själv eller med kidsen, fota
eller bara upptäcka nya platser är en lisa för själen. Rekommenderar alla att testa åtminstone.![]()
![]()
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst