Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
bengan117 skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Senaste inköp Snow Peak kompressor K30-2
börne skrev:Blev ett par ISOtunes Free så man kan lyssna på lite radio/musik när man jobbar samtidigt som det är hörselskydd. Hoppas dom är bra för dom är ju inte helt gratis.
För att följa länken så måste du registera dig.
Martin skrev:De såg intressanta utBerätta gärna hur du upplever dem när du använt ett tag.
börne skrev:Martin skrev:De såg intressanta utBerätta gärna hur du upplever dem när du använt ett tag.
Fungerade riktigt bra... Blev ett hårdtest under hela arbetsdagen idag & jag är nöjd
Dämpar ljud utifrån helt ok & bra ljud. Enkelt att pausa, starta, byta låt o.s.v. genom att trycka på hörlurarna.
Martin skrev:börne skrev:Martin skrev:De såg intressanta utBerätta gärna hur du upplever dem när du använt ett tag.
Fungerade riktigt bra... Blev ett hårdtest under hela arbetsdagen idag & jag är nöjd
Dämpar ljud utifrån helt ok & bra ljud. Enkelt att pausa, starta, byta låt o.s.v. genom att trycka på hörlurarna.
Hur bra dämpar de? Skjuta 22lr med dem? Ännu kraftigare ljud?
Martin skrev:Rätt många i jaktlaget har gått över tillsådana in-ear, men de har ju betalat betydligt mer än dessa kostade.
börne skrev:När jag skjuter med min 22lr så använder jag dessa från Apoteket, dom tar tillräckligt av ljudet men man hör lite mer om andra pratar på skjutbanan då dom dämpar lite mindre än såna gula man knör ihop som sväller upp.
Nitro skrev:börne skrev:När jag skjuter med min 22lr så använder jag dessa från Apoteket, dom tar tillräckligt av ljudet men man hör lite mer om andra pratar på skjutbanan då dom dämpar lite mindre än såna gula man knör ihop som sväller upp.
Tänk om dämpare till 22lr och luft hade blivit licensfria, det hade sparat mycket elände.
Nitro skrev:börne skrev:När jag skjuter med min 22lr så använder jag dessa från Apoteket, dom tar tillräckligt av ljudet men man hör lite mer om andra pratar på skjutbanan då dom dämpar lite mindre än såna gula man knör ihop som sväller upp.
Tänk om dämpare till 22lr och luft hade blivit licensfria, det hade sparat mycket elände.
marhol skrev:På För att följa länken så måste du registera dig. kan man förbeställa ljuddämpare och få den levererad till sommaren.
Jag beställde en till min Tikka t1x, det är mitt mitt senaste inköp.
marhol skrev:Jag slog till på denna.
marhol skrev:Jag slog till på denna.
marhol skrev:Lika bra att klicka hem medans det finns att få tag i. Jag gissar att det kommer säljas en del dämpare till 22lr i år. Tror inte jag vet någon som inte vill ha en.
börne skrev:Ash... det började klia snabbare än snabbt i spenderar fingret som ville klicka på köp & den du köpte marhol var ju sjukt prisvärd så slog också till på en sådan
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster