Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Ulf skrev:Görgen skrev:Här är mitt nyaste inköp. Äntligen har har jag köpt min HW 97K TH, plus ett Leapers Accushot 3-12X44 AO sikte.
För att följa länken så måste du registera dig.
Grattis till ditt köp![]()
Och vad blev kalibervalet ?
Martin skrev:Görgen, varfär lutar panelen nåt så ini h-e..? Eller är det bara allt rödtjut?!
Någon form av manlig symbolik?Martin skrev:varför hängade lutandes?
Martin skrev:Jag misstänkte det, men varför hängade lutandes?
Snygg fågel f.ö
AnToSe skrev:Canon Powershot SX210 IS Har en del coola inbyggda effekter/filter.
AnToSe skrev:Canon Powershot SX210 IS
Har en del coola inbyggda effekter/filter.
gubbe skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
En Grålle tillNu har jag en vid stugan och en hemma. Oumbärliga.
gubbe skrev:Oumbärliga.
Oden skrev:Mitt senaste inköp
Det är Magnumtillsatsen till Gamo G1200 Med denna i kan man ju även konvertera till luft,:wink:
Ulf skrev:Har 3 kompressoreri olika storlekar....men alla onödigt stora & klumpiga att ha i pannrummets krypta.
Klämde till å köpte denna behändiga Einhell. Ingen reservoar, direktdrift, väsnas en hel del, men funkar perfekt för renblåsning när man meckar bössor å annat småkrafs/finlir. Dessutom lagom för renblåsning av datordelar.
Utrymmet där slang & sladd kommer ut, stuvar man in desamma när den inte behövs. Mycket smidigt å praktiskt.
Vikt ca 6,5 kg.
jodre skrev:Ulf skrev:Har 3 kompressoreri olika storlekar....men alla onödigt stora & klumpiga att ha i pannrummets krypta.
Klämde till å köpte denna behändiga Einhell. Ingen reservoar, direktdrift, väsnas en hel del, men funkar perfekt för renblåsning när man meckar bössor å annat småkrafs/finlir. Dessutom lagom för renblåsning av datordelar.
Utrymmet där slang & sladd kommer ut, stuvar man in desamma när den inte behövs. Mycket smidigt å praktiskt.
Vikt ca 6,5 kg.
Har denna någon speciell konstruktion som gör att den inte fäller någe vatten?
Jag tänkte på blåsa datordelar, tryckluft är ju annars ajaj om man inte har något duktigt vattenavskiljarsystem,
om den blåser garanterat torr luft så är jag direkt spekulant på en dylik.
Ulf skrev:Oden skrev:Mitt senaste inköp
Det är Magnumtillsatsen till Gamo G1200 Med denna i kan man ju även konvertera till luft,:wink:
Ser jag rätt Oden, men är inte ditt exemplar modellen som är förberedd för lustgas ?
Mässingdelens gängade urtag ?
Just denna del var väl kompatibel som ersättning till tryckfallskompensatorn i Contesten ochså ?
Wadde skrev:Vart sitter tändröret och syreinblandningen då ? hihi
Btw, vart sa du den fanns nånstans ? jag har ju ett g-1200 liggandes
Snygg.Ulf skrev:fick bli ett tröstköp
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster