Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Chris skrev:ja, det är den nyare modellen... med den stora plastbakkappan... den rymmer 88gr CO2 patroner eller med en adapter 2 stk 12 gr.
Walther lever action
PLUTTE skrev:Chris skrev:ja, det är den nyare modellen... med den stora plastbakkappan... den rymmer 88gr CO2 patroner eller med en adapter 2 stk 12 gr.
Walther lever action
Har haft en sån för flera år sedan som tog 12g co2, min hade det långa "magasinsröret" . Hade ett fäste för kikarsikte på den men om man drog fast den för hårt i bössan så blev det svårt/tungt att repetera. Bra precision i dessa bössor:-)
Chris skrev:PLUTTE skrev:Chris skrev:ja, det är den nyare modellen... med den stora plastbakkappan... den rymmer 88gr CO2 patroner eller med en adapter 2 stk 12 gr.
Walther lever action
Har haft en sån för flera år sedan som tog 12g co2, min hade det långa "magasinsröret" . Hade ett fäste för kikarsikte på den men om man drog fast den för hårt i bössan så blev det svårt/tungt att repetera. Bra precision i dessa bössor:-)
den hade jag med... tycker fortfarandet att den var snyggare med den korta bakkappan och långa magasinröret... men är ju smaksak.
blivit trött på allt som har med CO2 att göra så den finns inte kvar.
För att följa länken så måste du registera dig.
ryden skrev:Detta är mitt första CO2-vapen förutom ett gammalt paintbollgevär, så vi får se hur länge det är roligt
ryden skrev:Det var ju inte riktigt sant insåg jag, jag har en Tanfoglio Witness som jag tröttnat på eftersom den sprider som ett hagelgevär och de små 12g tar slut hela tiden.
[/quote]börne skrev:Tjohoo... Äntligen fått tag på två fem-skotts magasin![]()
Så mycket trevligare...
Utan den där klumpen som sticker ner, både till utseende & när man skjuter stående då jag som sportskytt håller vänstran framför varbygeln. Sen skjuter man ju mest femskotts grupper ändå.
börne skrev:Fick bli en ny FT (Keybord) väska idag då min sedan 2014 trogna väska av samma märke & modell jag nu köpte gjort sitt, dragöglorna har gått av en efter en & idag gick en av helt ända inne vid blixtlåset så fungerade inte med en nyckelring i den som varit lösningen hittills.
Har ju fungerat bra i 9 år så köpte en likadan men något längre då bössan precis gick ner i förra. Minns jag gav c:a 500kr då, nu 1090kr![]()
Martin skrev:En ny laddpress. Co-axial, skall tydligen vara the shit, vi får se när den väl kommer upp.
Skickat från min SM-G991B via Tapatalk
Martin skrev:Mest 30-06. Har en helt ny Lyman T-mag turret press som jag aldrig monterat. Minst 10 år sedan kan köpte den.
Skickat från min SM-G991B via Tapatalk
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster