Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Kapten Kamin skrev:Skål på er ute i Sverigeidyllen!
För att följa länken så måste du registera dig.
Leopold skrev:Vädret blev fint framåt eftermiddagen så vi körde litet skytte![]()
Kolla här bara. Topgunns syrra som skjuter typ sina första skott någonsin. 15 meter sittande FT. med min fwb300s Universal
Resultat efter första skottet. Det som sitter litet till höger är mitt skott där jag instruerade hur man ska göra när man skjuter sittande FT...Hennes skott satt exakt mitt i prick. Hennes första skott...
![]()
dano_swe skrev:Vad du än gör, övertala henne inte till att börja tävla.
PALLE_H skrev:Ja det är grymma temperaturer som väntar, ska kristianstad bli varmast i landet ännu en gång? !
Trevlig midsommar på er!
karlssson skrev:Och tvätta av blyet från fingertopparna innan ni hugger in på jordgubbarna.
börne skrev:PALLE_H skrev:Ja det är grymma temperaturer som väntar, ska kristianstad bli varmast i landet ännu en gång? !
Trevlig midsommar på er!
Har ju vräkt ner hela natten, morgonen & åskat satan som du säkert märkt, men nu börjar den blå himlen komma fram![]()
Silwer skrev:Ja det regnar hela tiden idag.
Men är ändå 18 grader nu.
Inte för att jag ändå ska glra nåt, men tänkte starta upp ett par tvåhjulingar, men det får vara.
thorgus skrev:Grejjat lite i köket på förmiddan, glad midsommar allihop
Batistuta skrev:Väntat så länge på just denna dag och det är skönt när den äntligen kommer........
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst