Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
marhol skrev:Men vad jag egentligen menar är att jag tror att videon är dikt och förbannad lögn.
Batistuta skrev:TonyS skrev:marhol skrev:Ja alltså, det går säkert att träffa nån gång i bland.
Men vad jag egentligen menar är att jag tror att videon är dikt och förbannad lögn. Se bara hur hårt burkarna blir träffade.
Jag tycker inte det känns troligt att det skulle bli så hårda träffar på 100 M med ett FWB 300.
Men jag kan ha fel...
Det låter som Nitro... tror inte det är fejk, en ölburk "exploderar" av typ ingenting...
Och att träffa en ölburk med var 3:e skott på 100m med 10J är ingen övernaturlig bedrift!
Visst är det Nitro och Alfred, Alfred två i EM på bänksskytte junior![]()
En ölburk är ju gjord att tunn aluminium så det behövs inte mycket kraft för att penetrera den. Sedan är ju burkarna fulla med öl och kolsyran gör att träffen ser kraftigare ut.
Inget fusk där inte.
Batistuta skrev:Detta är kanske något för börne om han tänker ägna sig åt lite finlir för en gångs skull![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Leopold skrev:Inte youtube men oj vad snyggt och "effortless"...![]()
Leopold skrev:Inte youtube men oj vad snyggt och "effortless"...![]()
Frank69 skrev:Nån som har varit och besökt det här stället? :
marhol skrev:Är detta verkligen helt med sanningen överensstämmande?
Jag tvivlar inte på att det med lite tur går att träffa en ölburk på 100 M. Men om man tittar på effekten vid träff så ser man att kulan piper rätt igenom burken som är fylld med någon vätska.
Kan det verkligen bli så? Jag tittade lite snabbt i chairgun och det skulle bli ungefär 2,7 J kvar på 100 M, om jag har fattat rätt...
Nja, jag är skeptisk! Men om filmmakarn finns här på forumet så kan han ju alltid ge mej en förklaring.![]()
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster