Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
ahayeah skrev:men då finns ju andra aktörer än systemet.
Helikopter skrev:Ser inte så bra ut.
För att följa länken så måste du registera dig.
Sako Finnbear skrev:Jaha!
Så åkte man på skiten ändå! Testade mig i måndags och fick positivt provsvar igår. Då
sitter man i karantän minst till söndag eller till två symtomfria dagar.
Chris skrev:Sako Finnbear skrev:Jaha!
Så åkte man på skiten ändå! Testade mig i måndags och fick positivt provsvar igår. Då
krya på dig !
Sako Finnbear skrev:Jaha!
derkaderb skrev:Sako Finnbear skrev:Jaha!
Hur mår du nu då?
Ta det lugnt i minst 2 veckor åtminstone, så du inte får omtag. Flera som sjukdomsförloppet blir värre för efter en viss tid, ca 10-14dagar.
Själv fick man ett positivt svar på antikroppstestet häromdagen, något positivt i eländet iaf.
Silwer skrev:Nu har sjukvårdsanstälda fått första sprutan, de har ju insjuknat väldigt juni år fö.
Vet en som fick sprutan och han kände sig lite lätt risig efteråt, och som sagt det är ju vaccin så man får ju sjukdomen injicerad i sig men det ska leda till antikroppar kom att kroppen reagerar mot detta, en andra spruta följer efter en månad.
Sprutfobi är nog inte kul att ha nu.
derkaderb skrev:Denna typen av vaccin har det ju forskats på sedan länge också så det är ju inte något som bara jagats fram.
Sako Finnbear skrev:Ligger själv också i riskgrupp i.o.m reumatismen och högt blodtryck. Men skulle tro att jag
får ta kölapp och vänta ändå?
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst