Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
soul skrev:Batistuta skrev:Väntat så länge på just denna dag och det är skönt när den äntligen kommer........
Ja visst är det skönt, nu vänder det äntligen å vi går mot vintern
Batistuta skrev:Väntat så länge på just denna dag och det är skönt när den äntligen kommer........
börne skrev:Själv sitter man med syrran & vänner i svensk sommaridyll i go värme även nu, helt underbart väder![]()
Grannens kossor hälsade nyss på![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Leopold skrev:Sitter och myser på altanen fortfarande... halv ett och det är 24,3 utetemp, 64% Rh.
Tropical nights verkligenDofterna från vår Jasmin etc ja jäklar vad livet är gott ibland.
Glad midsommar på er alla i ljuset av ett stearinljus!
För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:Såg mörkt ut i veckan vad gäller vädret, hoppas regnet håller sig borta
Henno3 skrev:Pissregn på Orust, det gör varken till eller från ändå. Jobbar tre nätter på raken from nu! Får bli några pilsner och ett par bäska droppar på måndag istället. Glad midsommar på er.
Henno3 skrev:Pissregn på Orust, det gör varken till eller från ändå. Jobbar tre nätter på raken from nu! Får bli några pilsner och ett par bäska droppar på måndag istället. Glad midsommar på er.
sfe skrev:Henno3 skrev:Pissregn på Orust, det gör varken till eller från ändå. Jobbar tre nätter på raken from nu! Får bli några pilsner och ett par bäska droppar på måndag istället. Glad midsommar på er.
Jag såg en sån flaska på bordet och reagerade: Det stavas väl i alla fall med "E"?!
sfe skrev:Henno3 skrev:Pissregn på Orust, det gör varken till eller från ändå. Jobbar tre nätter på raken from nu! Får bli några pilsner och ett par bäska droppar på måndag istället. Glad midsommar på er.
Jag såg en sån flaska på bordet och reagerade: Det stavas väl i alla fall med "E"?!
Henno3 skrev:och detta sammantaget gör att jag kommer somna tidigt och snarka som en gris! Men vad gör det en dag som denna?!
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst