Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Görgen skrev:Var och köpte ett nytt sikte till min FX Cyclone i dag. Det blev ett Hawke Sidewinder 30, 6-24X56IRSF Half Mil Dot + Hawke fäste.
För att följa länken så måste du registera dig.
Görgen skrev:Var och köpte ett nytt sikte till min FX Cyclone i dag. Det blev ett Hawke Sidewinder 30, 6-24X56IRSF Half Mil Dot + Hawke fäste.
pangarn skrev:men det känns rätt blekt när man såg det siktet som görgen köpt
gubbe skrev:pangarn skrev:men det känns rätt blekt när man såg det siktet som görgen köpt
Så tror jag inte du ska tänka. 4-12 x40 kommer nog bli bra. Åtminstone på ett fjädergevär så tror jag inte man har nytta av mer förstoring.
Silwer skrev:Gamo är en fadäs tycker jag personligen, de går baklänges i utvecklingen.
vic viper skrev:Äntligen trillade min efterlängtade fjäderbössa in.
Hajar faktiskt inte varför alla dissar BSA, stocken känns solid och välgjord, blåneringen är bland det bästa jag sett på ett luftvapen i den här prisklassen och bössan känns solid och gedigen, inget som rapplar eller skramlar, hopas bara att den skjuter lika bra, lite bökigt att träffa något utan riktmedel
Hawkeye skrev:Tips på budgetvariant. Skriv ut bilden på en färgskrivare (kanske du har på jobbet) så får du bilden i A4-format.
Leopold skrev: OBS: grov ironi i ljuset av de hårda vindar som blåser för tillfället... NRA-typ propaganda är väl det sista som efterfrågas om man ska vara helt ärlig.
norris skrev:inspirerad av Tomaz video![]()
så köpte jag mig en egen 781,bb guns är kul![]()
DrKrukenberg skrev:Leopold skrev: OBS: grov ironi i ljuset av de hårda vindar som blåser för tillfället... NRA-typ propaganda är väl det sista som efterfrågas om man ska vara helt ärlig.
??? Det här är historia, svensk historia från en extremt turbolent och orolig tid. Om folk är så trångsynta och drar extremparalleller av sådana budskap kan de dra ngt gammalt över sig. Dessutom är detta inte paranoida redneck-USA och folk har vett nog att handha sina vapen på ett tillbörligt sätt. Knappast samma problematik här som där.
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster