Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:WTF![]()
gubbe skrev:Det är nästan så att man funderar på om man valt fel yrke.
Ser både kul och lärorikt ut.
börne skrev:gubbe skrev:Det är nästan så att man funderar på om man valt fel yrke.
Ser både kul och lärorikt ut.
Tänkte också det...
Är väl inte direkt intresserad av att elda i kaminer, men att sitta & mysa framför en brasa händer ju liksom aldrig på mitt jobb
Leffe357 skrev:Folk som har lite att göra.
För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:Leffe357 skrev:Folk som har lite att göra.
Viss hobby är sjukt cool fast att man inte själv förstår hur i helvete man orkar hålla på med det
Kapten Kamin skrev:börne skrev:Leffe357 skrev:Folk som har lite att göra.
Viss hobby är sjukt cool fast att man inte själv förstår hur i helvete man orkar hålla på med det
Häftigt! Den musiken hade varit lätt för honom att skapa i datorn. Att lägga ner tid och energi på en sådan maskin istället.... Respekt!
Kapten Kamin skrev:börne skrev:Leffe357 skrev:Folk som har lite att göra.
Häftigt! Den musiken hade varit lätt för honom att skapa i datorn. Att lägga ner tid och energi på en sådan maskin istället.... Respekt!
börne skrev:Kapten Kamin skrev:börne skrev:Leffe357 skrev:Folk som har lite att göra.
Snackades om detta på jobbet igår, var tydligen fejkat alltihop. Om det stämmer så är det inte lika imponerande längre
Pryltokig skrev:När jag hörde en intervju med honom i radion vill jag minnas att han sa ungefär att "det låter inte på samma sätt i studion som på Youtube" och att den hakade ofta upp sig. Om tex. trummorna är i form av kontaktmikrofoner (enligt För att följa länken så måste du registera dig.) så är det klart att det inte blir något maffigt ljud utan förstärkare/processing och att de har fått göra flera tagningar, då någon kul-jä-el studsar snett, ser jag inte alls som osannolikt. En grym idé och ett imponerande bygge oavsett, enligt min åsikt.
börne skrev:Går inte att se för oss som är med i VVF
klaus skrev:Undrar hur många joule den kanonen levererar
Batistuta skrev:klaus skrev:Undrar hur många joule den kanonen levererar
Kaliber 50 och magnumladdning så jag skulle tro runt 2000 joule
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst