Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Micke skrev:OK. Här kommer dagens inköp. Den som kan gissa vad det är vinner en pilsner. Den som kan gissa vad jag ska ha den till vinner en ny Kinabössa.
För att följa länken så måste du registera dig.
Fick leta rätt länge efter en sådan här...men jag ska bara använda en bit...
/ Micke
Micke skrev:
Jag bättrar på vinsten för användningen med en flaska skotsk whisky, (och en kinesisk pangpinne).
/ Micke
Jonas skrev:Du ska väll ha den till en slangbella
ouffer skrev:
Var på Onoff och impulsköpte en
ELEMENTS Extern hårddisk 1000GB vet inte riktigt varför men den kan va bra att ha alla filmer på eller nåt..![]()
Micke skrev:OK. Patrik har vunnit en pilsner. PM kontonummer till mig så kommer det in en hundring imorron.
pio skrev:ouffer skrev:
Var på Onoff och impulsköpte en
ELEMENTS Extern hårddisk 1000GB vet inte riktigt varför men den kan va bra att ha alla filmer på eller nåt..![]()
Det var ju inte farligt för en 1TBdisk! Jag har bara lånat en sån där extern disk en gång när jag skulle rensa datorn, hade igång den ett dygn eller så men den blev jättevarm, så jag hade inte vågat ha den igång alltid... E ju jobbigt å behöva stänga av å på en sak.
Micke skrev:OK, tack Patrik! Men då bättrar vi på budet på användningen till 100kr, en flaska whisky och en kinapangare....
..och så slänger jag in en ny ledtråd:
Micke skrev:OK. Här kommer dagens inköp. Den som kan gissa vad det är vinner en pilsner. Den som kan gissa vad jag ska ha den till vinner en ny Kinabössa.
Fick leta rätt länge efter en sådan här...men jag ska bara använda en bit...
/ Micke
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst