Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Desaleux skrev:Nä silwer ni genomskådar att det är en skröna...
Silwer skrev:Men måste det allt vara fallmål?
På tävling ja, men annars menar jag?
Jag vet ju att Nitro en gång tom hade en film när en ölburk träffas på 100m med en FWB300s.
Man saknar de gamla uppkomna idéerna, är man på nåt sätt oseriös om inte målen är rätt?
Nitro skrev:Skulle vilja bygga något sånt här.
För att följa länken så måste du registera dig.
Luftpangarn skrev:Visst Börne, men min poäng.............
Clumber skrev:Mina skutmål som jag har i olika storlekar
Gångjärn som en stång är påsvetsad med olika påsvetsade plåtbitar ,en fjäder som är fäst i stången och i träplattan som drar tillbaka den i stående ställning , det är inga skönheter men funkar för mig.
För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:Luftpangarn skrev:Visst Börne, men min poäng.............
Antar du syftar på inlägget i förslagslådan.
Kommenterade bara att det inte var en tråd för diskussion utan just ett inlägg i förslagslådan till admin till Silver & desaleux som började skriva om skjutmål även där.
Ang. skjutmål är & förblir spinners det jag alltid mest kommer skjuta på. Markerar träff & man slipper återställa målet. Gillar även mina träningsmål med 15, 25, & 40 hitzon från Polen, vet inte vad dom heter, men fungerar kanon för FT träningen när den väl blir av, blir mest plinking nuförtiden men det fungerar uppenbarligen rätt bra med tanke på mitt resultat på senaste tävlingen med 45/50 fällningar.
Silwer skrev:Imo tycker jag du borde bli admin och lära dig forumsystenet och sen ställa allt till rätta.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Captain Beefheart och 3 gäster