Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Skogshuggarn skrev:öberg skrev:Japp!
Det var som tusan ! Var på jula Norrköping i fredags och syndade mot alla självpåtagna principer,,eeehh köpte bla femringstavlor (Nu har jag biktat mig),,men faktum är att dom tavlorna är bättre än det"andra"märket jag använt.Jula tavlan är stabilare i kulfånget !
Okay,,det stog inte några sådan bössa där som visas upp i denna tråd,,,måste vara nån form av lokal försäljning eller är huvudlagret i Skara?
Vad äre för nån typ av bössa ? på bilden .
sexskjutarn skrev:Stöckhölm förstår du väll.
öberg skrev:sexskjutarn skrev:Stöckhölm förstår du väll.
Fjollträsk! har ni inte Eniro där![]()
Avstånd: 352,6 km Restid: ca 4:04 timmar
Lite beroende på vart i Stockholm du bor?
Skogshuggarn skrev:8)
För att följa länken så måste du registera dig.
oden-68 skrev:Skogshuggarn skrev:8)
Men WTF åkte du 35mil för att gå på jula i skaraisåfall har du mina djupaste respekt
Mvh ODEN
oden-68 skrev:Läste visst lite fel trodde det var Sexskjutaren som hade varit på jula i skaramen 20,8mil är inte kattskit det heller.Börjar Hata jula i Jönköping mer och mer varför har dom inga roliga bössor livet är orättvist
Skogshuggarn skrev:8)
öberg skrev:oden-68 skrev:Läste visst lite fel trodde det var Sexskjutaren som hade varit på jula i skaramen 20,8mil är inte kattskit det heller.Börjar Hata jula i Jönköping mer och mer varför har dom inga roliga bössor livet är orättvist
Släng dig i bilen och åk dit vet ja!
Alt sätt in dollars på mitt konto så fixar jag en åt dig! Dock så åker du ju på frakten
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster