Anonymous
Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Puttaren skrev:Som framgått i annan tråd kunde säljaren av en Steyr LP10e inte få någon av speditörerna att transportera den till Sverige. Ordnat hämtning via bekant nu, men måttligt imponerad.
vettedax skrev:Puttaren skrev:Som framgått i annan tråd kunde säljaren av en Steyr LP10e inte få någon av speditörerna att transportera den till Sverige. Ordnat hämtning via bekant nu, men måttligt imponerad.
Ja jag förstår dig. inte roligt. som sagt jag har ju detta som hobby å handlar ofta där. har tagit kontakt med DHL för att få nån rätsida på detta men inget svar ännu. kan inte tänka mig du blivit behandlad rätt här. ofta skickar dom med HERMES. den ene säljaren sa att han aldrig varit med om att dom öppnat paket å kollat inom EU. men jag kollar vidare för det är ju en del pengar det handlar om trots allt.
chaosborn skrev:Så fruktansvärt dåligt, men köra ut till butiker då är det inget problem.
Ammunition kör de väl också.
Nää, låter som några grinollar skulle haft sparken.
chaosborn skrev:Så fruktansvärt dåligt, men köra ut till butiker då är det inget problem.
Ammunition kör de väl också.
Nää, låter som några grinollar skulle haft sparken.
börne skrev:Är nyfiken på om säljaren skrev att paketet innehåller vapen? För då är det ju kanske inte så konstigt att DHL vägrar. Hur har varan beskrivits när du köpt Vettedax, eller inte stått något alls?
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster