Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
vettedax skrev:men kul det är igång igen för på min dator har det inte funkat på länge.
börne skrev:vettedax skrev:men kul det är igång igen för på min dator har det inte funkat på länge.
Skumt, det har visserligen varit nere på grund av ddos attacker men bara nån dag i stöten nu senaste tiden innan Leopold uppmärksamts & åtgärdad det.
vettedax skrev:Kan väl va en tillfällig nedgång bara..ser ju bara här i området att det varit en konstig sommar...inga HD längre..brukar va tiotals..ingen snickrar längre...brukar va många igång hela sommaren..barnen sitter mest inne fast solen skiner. mm.
vettedax skrev:När jag loggar in kommer det upp en sida där det står...din anslutning är inte privat...försöker jag igen så funkar det....konstigt ju.
Luftpangarn skrev:vettedax skrev:När jag loggar in kommer det upp en sida där det står...din anslutning är inte privat...försöker jag igen så funkar det....konstigt ju.
Exakt samma sak för mig kl16:06.
vettedax skrev:Luftpangarn skrev:vettedax skrev:När jag loggar in kommer det upp en sida där det står...din anslutning är inte privat...försöker jag igen så funkar det....konstigt ju.
Exakt samma sak för mig kl16:06.
Samma nu igen andra försöket går bra.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst