Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Kapten Kamin skrev:Lär inte kunna gå som folk i morgon. .![]()
börne skrev:har ju som du vet inga kunskaper i dina kalsongvanor
Kapten Kamin skrev:börne skrev:har ju som du vet inga kunskaper i dina kalsongvanor
Vi kan snacka om det över en korv och en pilsner på vårlaxen. ..
börne skrev:4:e dagen i rad, man borde få kondis snart tycker jag... pust & stön
börne skrev:Sjukt fina singeltracks
Leopold skrev:Även om man kör med proffsmaskiner så blir man påverkad av vibrationer från verktyget om än aldrig så små.
börne skrev:Leopold skrev:Även om man kör med proffsmaskiner så blir man påverkad av vibrationer från verktyget om än aldrig så små.
Jag har sjuka problem med att använda en vinkelslip, jag blir påverkad efter 10 minuter & orkar knappt hålla den mer! Jäkligt obehagligt, men med mitt jobb blir det ju att man behöver använda den då & då även om det inte blir dagligen eller längre stunder, det hade jag inte klarat!
Var lite rädd att jag skulle känna av detta nu då det skakar en del över rötter & annat! När jag var yngre kunde jag knappt cykla på grusvägar då händerna domnade bort. Nu har man ju fina dämpare med full justerbarhet som säkert hjälper & jag köpte riktigt bra grepp & handskar med siliconinlägg på vissa punkter som också gör nytta!
gubbe skrev:börne skrev:kanon kvällsrunda på c:a 3 mil.
Hur lång tid/många tränings mil tar det innan man kan ta en sådan tur utan att behöva sätta sig försiktigt efteråt?
börne skrev:Kul KaptenNåt sånt skulle jag kunna tänka mig även om mtb'n är lite roligare i skogen än på asfalt.
Martin skrev:Blev en runda på 4,7 km...jobbigt....idag fasiken vad otränad man ärLagt på mig gravidkilon tillsammans med sambon, men tror jag slår henne denna gången...
Martin skrev:Skall nog ta en runda på cykel nån dag också, för att få upp flåset...finns fina cykelvägar/stigar för både LVG och MTB här i Onsala
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster