Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
gubbe skrev:Visst kan det bli mycket funderingar kring det här med skytte, många faktorer är det. Såg att du inte sköt med samma ammo det kan spela in, sen kan skyttet bli sämre med hög förstoring på siktet, ögat och hjärnan kommer inte överens men allt det här vet du säkert redan. Även en sådan storskytt som GOLI4T har sina problem. Samtidigt är det lite det som är charmen. Hur som helst är det kul att se dig här sexskjutarn hoppas du fortsätter att skicka in Dagens tavla.
Bsa_Airsporter skrev:Du har PM sexskjutarn
Tomaz borde skjuta lite mer så man får se hur det ser ut när professionella idrottsmän skjuter, för han måste ju vara en av dom.
Tomaz skrev:Datum: ett tag sedan
Bössa: FWB 300S Universal
Ammo: JSB Exact 4,52mm
Avstånd: 10m
Skjutställning: Sittande med stöd
Gjorde ett ammotest med en maccarikittad 300S Universal för en tag sedan, och då såg det ut så här...
5 skott i varje hål...
För att följa länken så måste du registera dig.Tomaz borde skjuta lite mer så man får se hur det ser ut när professionella idrottsmän skjuter, för han måste ju vara en av dom.
Förstår inte riktigt vad du menar nu...?
Under alla år jag var aktiv tävlingsskytt, så var det ett misslyckande att skjuta sämre än en 10:a. Numera skjuter jag bara på hobbynivå och är jag nöjd med att hålla nian, men ser 8:or som ett misslyckande. Visserligen har jag inte skyttekläder när jag skjuter nu, men jag har däremot kikarsikte, vilket gör det hela enklare jämfört när man tävlade med diopter.
Tomaz skrev:Datum: 5/10
Bössa: FWB 300s Junior med Leapers 6x32
Ammo: JSB Schak
Avstånd: 10m
Skjutställning: Stående utan stöd
OK, det blev tyvärr några 8:or, men jag får skylla på att jag är förkyld...![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster