Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
kvaark skrev:Dagens 10 skottare
...Kände att avfyrningarna gick riktigt smidigt
Frank69 skrev:Snyggt!!! Besöker du oss på lörd???
Leopold skrev:Att få alla skotten i råttan är bra i min bok...
Tomaz skrev:Leopold skrev:Att få alla skotten i råttan är bra i min bok...
Läste lite fel där........Sorry..!
Jo, jag ska väl inte jämföra med tävlingspistoler antar jag..Med andra pistoler jag haft så håller man ju nian mycket lättare.
Har haft FWB 65, FWB 2, FWB C10, FWB 100.....men den sistnämnda passade mig klart bäst...Skulle vara kul att testa en modern PCP pistol, har aldrig gjort det.
Skotten högt vänster är en lite ticks jag tydligen har. Är väl i grunden ett avfyrningsproblem, men det har gått så långt att jag ibland tänker när jag siktar "inte högt vänster, inte högt vänster, inte högt vänster..."Och naturligtvis avfyrar jag då skottet högt vänster.......lite dum i huvudet alltså.
outcastkona skrev::Thumbupp: vet inte vad som hände i dagförsta tavlan skulle bli lite uppvärmning men det blev ett nytt person bästa
![]()
![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
fwb 65
stående, en hand
8,5m
h&n p
outcastkona skrev:lugn bara lugn detta var en enstaka företeelse inget som kommer åter komma i första taget, mer tur än skicklighet tror jag
outcastkona skrev:... tänk på att allt inte hänger på utrustningen
outcastkona skrev:jag vred handen mera till vänster när jag håller i pistolen, och förbättrade mina träff bilder ganska bra, så det e så lite som behövs för att det ska skita sig.
outcastkona skrev:puuh vad jobbigt detta är man skulle odla morötter i blomlådan i stället
outcastkona skrev:japp idag blev det en 48p som bäst
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst