Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Lasse skrev:Ja du, vad skall jag säga. Jag siktar mitt i och trycker av. Ju längre jag siktar, desto mer börjar det att vingla.
Det enda jag kan säga är att. Skjut så mycket du kan med din pistol och lär känna den. (Är snart uppe i 5000 skott med min)
Enligt För att följa länken så måste du registera dig. så väger den 1.7lbs vilket blir ca 0.770kg.
En intresant länk: För att följa länken så måste du registera dig.
Ställt det lättare?Görgen skrev:Skulle testa ny inställning på avtrycket
Görgen skrev:Hade det inte varit för utstickarna hade CC varit 6.5mm.
Fick välja något att ta med till en öde Ö valde jag nog Trackengubbe skrev:Fick ammo till Trackern på posten idag så "han" fick följa med ut i kväll
stoffemannen skrev:Görgen skrev:Hade det inte varit för utstickarna hade CC varit 6.5mm.
Snyggt! Känner att jag börjar tappa mark här, alla skjuter så bra
Här får du att muntra upp dig med stoffemannen. Sköt fyra tavlor i kväll, alla lika dåliga så jag tänkte hoppa dagens i kväll, men när jag läste ditt inlägg gick jag till soptunnan och hämtade den här. Idag hade vi en dålig dag men i morgon då djäklar ska vi visa dom eller hur stoffemannen.stoffemannen skrev:Om ni förstår vad jag menar,
Inte jag, inte i kväll.eddie skrev:Fick välja något att ta med till en öde Ö valde jag nog Tracken
stoffemannen skrev:Beklagar Gubbe, nej, jag tror inte det kan gå sämre än vad det gjort i helgenLängtar efter att skjuta bössa, liggandes med stöd på långt håll. Då möjligvis kan det gå riktigt bra...med lite flyt.
Det här med pistol enhandsfattning är nog det svåraste jag har gjort sedan då jag var 17 år och fick pappas STORA stereo-anläggning med JÄTTE-högtalare när han köpte ny och jag tog hem allt (plus den vanliga ryggsäcken) 30 mil via sj tåg och sedan t-bana i en hemgjord sele av rep...
Görgen skrev:Stoffemannen, om du tycker det är jobbigt att skjuta med en hand så skjut med tvåhands grepp i stället. Det viktigaste är ju att det är roligt att skjuta, inte om du håller med en hand eller två.
Skoj läsning.Görgen skrev:Bössan är så jäkla rolig att skjuta med
Gäller väl endast TH mod eller?Görgen skrev:nytt läge på bakkappan
gubbe skrev:Vapen Tracker .22
Ammo Milbro TR
Avstånd 18 m
Ställning stående
För att följa länken så måste du registera dig.Skoj läsning.Görgen skrev:Bössan är så jäkla rolig att skjuta med
Gäller väl endast TH mod eller?Görgen skrev:nytt läge på bakkappan
Görgen skrev:Det är tur att man bor själv när man vaknar mitt i natten med akut lust att skjuta lite.
338federal skrev:Första skjutningen med Royalen. Avstånd 35m. FX 5,5mm pellets. Går ganska hyfsat, första bilderna.
För att följa länken så måste du registera dig.
För att följa länken så måste du registera dig.
Ser bra ut 338federal. När stryker du "kanske"i din profil?338federal skrev:Går ganska hyfsat, första bilderna.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster