Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Grymma tavlor du sköt där Gubbe!!gubbe skrev:ljus på min 10m kulfång i kväll.
Ja trackern är inte alltid så lätt, men skam den som ger siggubbe skrev:Vi som skjuter Tracker vet att det är en jätte bra tavla du levererat.
Bromslätt skrev:(den 1'a syns lite till höger)
Ja det ser inget vidare ut TomazTomaz skrev:Lite ringrostig men, vått the häll...
Ibland får man bara scrolla förbi vissa tavlor för att förhindra att det lilla självförtroende man har ska åka ner i botten.Tomaz skrev:5 skott i samma hål...
Tomaz skrev:....overkill.....men
gubbe skrev:min bössa också en lyxplinker, Tracker DL.
gubbe skrev:Ibland får man bara scrolla förbi vissa tavlor för att förhindra att det lilla självförtroende man har ska åka ner i botten.
eddie skrev:Tyvärr inget hål i hål väder
Bra ändå med dom förutsättningarnaeddie skrev:Tyvärr inget hål i hål väder
Jag tror att det är bra med "svårt" skytte typ pistol eller fjädergevär, behärskar man det någorlunda skjuter man bra om man får ett mera lättskjutet vapen i händerna.Sen att du har helt rätt inställning gör ju inte saken sämre.stoffemannen skrev:bara att kämpa på. Svårt det här!
Definitivt.. och fler än dågubbe skrev:Kan man älska två?
72p inte illastoffemannen skrev:4000 skott till och.. Kolla in, tre i mitten!
Jag måste missat något, vad är det för en bössa? Och du, visst är det tre skott på varje prick den här gången.eddie skrev:Bössa AimX
gubbe skrev:Jag måste missat något, vad är det för en bössa? Och du, visst är det tre skott på varje prick den här gången.eddie skrev:Bössa AimX
gubbe skrev:eddie skrev:5 på varje fastän det ser ut som 4
Har du konverterat och flyttat ut ur ditt skjulgubbe skrev:Avstånd 10m
Nej jag står allt kvar, har däremot en kulfång på 10m också som jag satt ljus på så jag kan skjuta på kvällarna.eddie skrev:Har du konverterat och flyttat ut ur ditt skjul
Hjärtligt välkommen.lennsu skrev:tänkte ändå dela med mig av dagens träningstavla.
gubbe skrev:Tror nog att jag ska börja på 18m igen. Känner mig oftare missnöjd när jag skjutit på 10m.
Vad menar hon?stoffemannen skrev:nördiga forumet
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster