Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Rätt.thomas1969 skrev:gäller att ha en morot
thomas1969 skrev:En kula hängande i hållet
Det är inte Trackern det hänger på det är skytten.eddie skrev:5st kulor genom samma hål med en Tracker kan det va möjligt
Tackar Tackargubbe skrev:Det är inte Trackern det hänger på det är skytten.Grattis eddie.
Vadå handikapp, doping kallas det.colsson skrev:Handikapp: 2 st Redbullvodka, två öl och en flädersnaps.
gubbavståndeteddie skrev:18m stående utan stöd får man nog träna mer på!!
Hur lyckades du med en hel sida 1000'de inlägggubbe skrev:mitt 1000 inlägg.
eddie skrev:Hur lyckades du med en hel sida 1000'de inlägggubbe skrev:mitt 1000 inlägg.
Tracker DL
Milbro TR
Avstånd 30m
Stående handstöd
För att följa länken så måste du registera dig.
gubbe skrev:Vapen Tracker .22
Ammo Milbro TR
Avstånd 18 m
Ställning stående
Kvällens hagelskur från Skaraborg.
Ulf skrev:En extra stjärna till speciellt dej gubbe, som blir utslängd av din extra hälft,
Ulf skrev:för att kämpa med engelsmän i eländigt väder
Ulf skrev:träget & troget delge dagsform på både skytt & bössa
Ja det är inte lätt men det är som Gubbe skrev gör jag det jag ska så gör Trackern det den ska så det var nog jag som sikta för dåligtsnurr skrev:verkar vara lite lynnig trackern din ... men stående på 30m med dom är väll kanske inte heller så jäkla lätt
Skönt att du är mänsklig och 18m är ju inte det lättaste hellergubbe skrev:Kvällens hagelskur från Skaraborg.
eddie skrev:Bössa Bsa Airsporter
AMmo Select 5,5
Avstånd 7m
Ställning stående
För att följa länken så måste du registera dig.Ja det är inte lätt men det är som Gubbe skrev gör jag det jag ska så gör Trackern det den ska så det var nog jag som sikta för dåligtsnurr skrev:verkar vara lite lynnig trackern din ... men stående på 30m med dom är väll kanske inte heller så jäkla lätt
Skönt att du är mänsklig och 18m är ju inte det lättaste hellergubbe skrev:Kvällens hagelskur från Skaraborg.
Bsa_Airsporter skrev:Trevligt att se att fler än jag kan skjuta bra med Airsporter modellernaårsmodell?
Kan notera att våra tavlor är väldigt lika. Börjar bra och hoppfullt för att sedan totalt haverera. Vi måtte väl vara för klena i armarna eddie.eddie skrev:Bössa Bsa Supersport
Ammo Gamo Hunter
Avstånd 18m
Ställning stående
Dagens hagelsvärm på Gubbavstånd
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster