Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
gubbe skrev:Riktigt fin bana.
gubbe skrev:Riktigt fin bana.
Nitro skrev:När jag ändå skulle ner och klippa gräset vid banan så ville jag samtidigt gå en runda på de 18 målen jag har.
Denna gången tog jag med kameran, men kombinationen dålig kamera och jag som har svårt att hålla still = Dålig bilkvalité
Nåja, bättre än inget
Första stationen som är sittande. Det hade börjat växa upp nällor igen och jag hade bara kortbyxor, så det fick bli en stående här, haha
Missade två och tog den sista
För att följa länken så måste du registera dig.
Nästa gick det att sitta på och jag tog alla tre
Här gick det också att sitta. Hade rejält med motljus vilket gjorde det svårt. Konstigt nog lyckades jag ta det målet med mest motljus och slarvade med tredje målet vilket blev en miss. Uppe i tre missar på 9 mål. Inte bra, haha
Nästa station är det knä som gäller och inte helt enkelt beroende på hur solen står. Missade det första ca: 35m men tog de två sista.
De två sista här är kan jag inte se i siktet då det är för mörkt och tvingas köra ner förstoringen till 8X. Då stämmer inte dotten längre så jag får helt enkelt sikta några cm under. Uppe i fyra missar!
Sista stationen, två relativt lätta mål som är reducerade och ett svårt på 55m enligt KaptenKamin. Tog de första två men fixade inte inte långmålet. Det var förvisso bara Kapten som fixade på min tävling så det kan kännas ok då, haha
Så det blev 5 miss på 18 mål varav 3 stående och 3 knä. En miss slarvade jag bort och resten för att jag inte kunde bättre ikväll.
Omständigheter
FWB 300 10J
Blåste ganska bra även nere vid ån
börne skrev: får nog dra dit & skjuta nån dag... hojta till nästa gång Nitro
Nitro skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 3 gäster