Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Nitro skrev:Börjar fundera på ifall det bara är Sako som skjutet idag i detta skitväder. Regnet kommer horisontalt.
Silwer skrev:HDR 50 ?
Silwer skrev:hmm ok, vet inte vad det där är
Silwer skrev:ja just ja som sköt en gummikula va?
Finns ingen vits att skjuta målskytte med den, men det var på skoj förstår jag.
Har sett den säljas som sagt, mne då den inte får användas här ser jag ingen vits med den, då man åker på misshandel om den skulle användas, och då kan man lika gärna ta stekpannan.
Watchdog skrev:Hej på er!
Var iväg och sköt in siktet på min Fwb 300s idag med Jsb exact rs 4,52 ammo!bössan har jag renoverat och servat med en Maccari fjäder,jag sköt först in kikaren sen ritade jag ringar och sköt efter och det är försäeligt att man gillar Fwb med rs här!
Tavlan sköts sittande med stöd på 23,5 meter.
För att följa länken så måste du registera dig.
Sako Finnbear skrev:Watchdog skrev:Hej på er!
Var iväg och sköt in siktet på min Fwb 300s idag med Jsb exact rs 4,52 ammo!bössan har jag renoverat och servat med en Maccari fjäder,jag sköt först in kikaren sen ritade jag ringar och sköt efter och det är försäeligt att man gillar Fwb med rs här!
Riktigt snyggt skjutet!![]()
Får ta och bruka allvar och testa sådan ammo i min HW30S med. Mina RWS flatnos och lite
längre avstånd är inte helt optimalt.
Silwer skrev:Varför reagerar ingen?
Silwer skrev:edit läste att det var på 24m med stöd och kikarsikte, det är katastrofalt dåligt, bössan måste hata den där ammon eller möjligen var så infettad så den dieslar hela tiden.
Varför reagerar ingen?
Det är inte possitivt att var snäll bara, för det här är inte killens fel utan nånting med bössan är fan åt helvete.
Watchdog skrev:Hej på er!
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster