Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Snälla Silwer kan du inte visa hur du menar med en tavla på Dagens.Silwer skrev:Problemet är ju ofta tat man försöker för mycket helt enkelt, ofta går det bättre om man inte tar det på allvar
Det är precis så det ska vara, ingen tävling utan mer en tråd där man ser vad olika bössor och ammo kan prestera i händerna på oss luftvapen entusiaster.Silwer skrev:utan förmodligen nåt som vem som helst skjuter bara,
Du har så rätt så Silwer!Silwer skrev:Problemet är ju ofta tat man försöker för mycket helt enkelt, ofta går det bättre om man inte tar det på allvar att man måste sätta en dunderserie.Som när man skjuter på en vanlig enkeltavla och 4 skott sitter kanoners och man ska skjuta det 5e.
Du hanterar din Bsa Airsporter med den äran,det är ju iallafall en fjäder bössa.eddie skrev:5skott 11cc & 10skott cc22~
Tackar! Den blir bara bättre med åren, kanske inte helast och finast men den skjuter bra min absoluta favorit bössa!gubbe skrev:Du hanterar din Bsa Airsporter med den äran,det är ju iallafall en fjäder bössa.
Det var en riktig kanontavla detgubbe skrev:Eftermiddags skjutningen fick bli med 300an
Du skulle fångat känslan och sättet du sköt på i tvåanBromslätt skrev:Ibland blir det bättre
gubbe skrev:Du skulle fångat känslan och sättet du sköt på i tvåanBromslätt skrev:Ibland blir det bättreoch sen fortsatt att finna den kombinationen.
Bromslätt skrev:Då kom hjärnspöket och sa " du skjuter skitbra ibland" MEN INTE NU
Då ses vi, trevligt.Bromslätt skrev:Jag ska ju komma till Onsala i vår
Ja dagsformen kan skifta rejält, men man får ta det åxå, man blir förhoppningsvis inte sämre med träningenBromslätt skrev:Ibland blir det bättre
colsson skrev:Söndag 13/2
Bössa: Hatsan M95 .22
Öppna riktmedel
Kulor: Crosman field target
Ställning: Stående
Avstånd: 8 meter
En lite annorlunda tavla. Första två tavlorna var inga höjdare men denna får jag vara nöjd med.
För att följa länken så måste du registera dig.
Trackern vann!eddie skrev:Bössor fyra olika
gubbe skrev:Trackern vann!eddie skrev:Bössor fyra olika![]()
Roligt med en dagens från dig50bmg skrev:Tja idag blev det den första pissitjonstavlan med min 2240 pcp karbin
gubbe skrev: förb.....
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster