Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Du är ju grym på att samla kulorna på det avståndet å med Tracker till på köpetgubbe skrev:Ställning stående Håller värmen med Trackern i kväll också.
scratch skrev:Det blev två stycken diaboltest idag med fem skott på varje tavla
Bössa: Feinwerkbau 300 Junior
avstånd: 10 meter
Skjutställning: Sittandes
skall ta och köpa på mig JSB Express och testa också, jag tror de kan slå tätare. Men det är helt klart svårt att hitta en bössa som skjuter mycket bättre än en FWB 300:a på 10 meter. Det hade varit intressant att se vad en FX royal i 10J och med ST pipa klarar av, än så länge har jag inte sett något från dem.
mvh
/Scratch
På ett år vet jag inte men jag kollade mina beställningar till Hurricane sen 12 feb 2009. Sammanlagt 58500 skott, mest FX .22 och Jsb 4.50. Just nu känns det tyvärr som om det är dax att byta leverantörscratch skrev:Gubbe
Fan vad du nöter, hur många skott blir det egentligen på ett år?
gubbe skrev:Just nu känns det tyvärr som om det är dax att byta leverantör
Det är rätta takter detgubbe skrev:Tog fram Trackern igen.![]()
Que? du ger väl 89kr burken inte så blodigt?gubbe skrev:58500 skott dax att byta leverantör
Skrämmande bra.eddie skrev:Bössa Diana 35b .177
Ammo HN plattnos
Avstånd 10m
Ställning Stående
5skott som tavlorna ovan
Skit i tiorna, satsa på fina träffbilder i det svarta. Tycker det ser mycket lovande ut Bromslätt.Bromslätt skrev:IAF minst en tia.
ochgubbe skrev:Närstrid (10m) idag.
ja det märks ju att du tränar flitigt, annat kan man ju inte sägagubbe skrev: var tvungen att gå ut och lätta på trycket.
Nu får du allt lugna ner dig Ulf. Skulle inte tro att någon presterar 5 snygga skott inom vardera svarta ring, (motbevisa mig gärna i så fall) åtminstone inte med en kraftig fjäderbössa, inte ens om Dr HW har tunat den med VORTEKUlf skrev:Höger tavla : Avstånd 32m
Skjutställning fristående
(här var alltså tänkt 5 snygga skott inom vardera svarta ring. Verkligheten kom ikapp, jag är inte bättre...
Tränar å tränar jag vet inte, tycker helt enkelt att det är förbaskat skoj att skjuta.eddie skrev:ja det märks ju att du tränar flitigt,
Bra träffbilder iallafall.eddie skrev:Siktet & fästena vill inte som jag
Ser bra utHans O skrev:Skjutit en hel del på klubben idag
Och skjuter med traktorngubbe skrev:Jag harvar på med Trackern.
Tack Bsa_AirsporterBsa_Airsporter skrev:är juh riktigt bra tavla det där Eddie =) liknar en tavla jag sköt med D35 för ett tag sen =)
Ulf skrev: Var tvungen ratta om siktet med
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster